شرکتی شدن فوتبال و گزارش CSR توسط باشگاه های فوتبال حرفه ای در اروپا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 8500

مجله : International Journal of Sports Marketing and Sponsorship

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 آوریل 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1204 بازدید
32,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شرکتی شدن فوتبال و گزارش CSR توسط باشگاه های فوتبال حرفه ای در اروپا

 چکیده

  هدف – هدف این مقاله بررسی تفاوت‌ها در گزارش مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (CSR) در وب‌سایت‌های باشگاه‌های فوتبال مستقر در پنج کشور اروپایی با سطوح مختلف شرکت‌های فوتبال است. طراحی/روش/رویکرد – این مطالعه گزارش CSR را در اینترنت توسط باشگاه های فوتبال مستقر در پنج کشور اروپایی بررسی می کند. از تحلیل رگرسیون چندگانه برای تجزیه و تحلیل برخی از عوامل موثر بر گزارش و آزمون مجموعه ای از فرضیه ها استفاده می شود.یافته ها – یافته ها نشان می دهد که باشگاه های کشورهایی که سطح شرکت در آنها بالاتر است، اطلاعات CSR بیشتری را افشا می کنند. همچنین، باشگاه‌هایی که دید عمومی بالاتری دارند، تنوع بیشتری از اطلاعات CSR را افشا می‌کنند. اصالت/ارزش – این مطالعه با ارائه داده‌های تجربی جدید و با بسط تحقیقات قبلی برای مقایسه چنین شیوه‌هایی در چارچوب‌های مختلف بین‌المللی CSR، به تحقیقات کمیاب در مورد گزارش CSR در لیگ‌های ورزشی حرفه‌ای می‌افزاید(باشگاه های فوتبال حرفه ای).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The corporatisation of football and CSR reporting by professional football clubs in Europe

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to examine differences in corporate social responsibility (CSR) reporting on the websites of football clubs based in five European countries with different levels of football corporatisation. Design/methodology/approach – The study examines CSR reporting on the internet by football clubs based in five European countries. Multiple regression analysis is used to analyse some factors which influence reporting and test a set of hypotheses. Findings – The findings suggest that clubs from countries in which the level of corporatisation is higher disclose more CSR information. Also, clubs with higher public visibility disclose a higher variety of CSR information. Originality/value – This study adds to the scarce research on CSR reporting in professional sports leagues by providing new empirical data and by extending prior research comparing such practices within different international frameworks of CSR.