بررسی سرویس‌های پایداری در فروشگاه: وظایف خدماتی و بهبود مصرف و بهره برداری پایدار

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 8400

مجله : International Journal of Retail & Distribution Management

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
28 فوریه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1136 بازدید
13,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی سرویس‌های پایداری در فروشگاه: وظایف خدماتی و بهبود مصرف و بهره برداری پایدار

چکیده

در حالی که استدلال می‌شود مراکز خرده فروشی با توجه به جایگاه مهم و استراتژیک خود بین تولید و مصرف، وظیفه‌ای حیاتی در بهبود پایداری دارند (گن و مونت ۲۰۱۴، فانتس ۲۰۱۱، چکانیکوا و لانر ۲۰۱۴، چکانیک و مونت ۲۰۱۵)، در گذشته خرده فروشی پایدار کمتر مورد مطالعه قرار گرفته است (بانسال و کیلبورن ۲۰۰۱، چکانیکوا و مونت ۲۰۱۵). ولی این وضعیت اخیراً تغییر کرده است و در زمینه خرده فروشی پایدار تحقیقات زیادی انجام گردیده است (ویزه و سایرین ۲۰۱۲).

 در زمینه‌ی سطح پایداری خرده فروشی، مطالعات زیادی در گذشته انجام شده‌اند و تحقیقات موردی نوین باید برنامه‌ها و طرح‌های خاص خرده فروشی پایدار را بررسی کنند (لاندگرین و هینگلی ۲۰۰۳، گوورک ۲۰۱۱). مطالعات در خصوص فروشی پایدار به تحقیق در باره روش تأثیر پذیری ادراکات، انتخاب‌ها و عملکرد مصرف کننده از کارهای پایدار خرده فروشان پرداخته‌اند (گوپتن و پیرسچ ۲۰۰۸، کیم و همکاران ۲۰۱۴، ویلیامز و همکاران ۲۰۱۰). ولی در خصوص خرده فروشی پایدار، تحقیقات در زمینه نقش خدمات در فروشگاه و بهبود ارتقای پایداری کمتر هستند. در حالی که معاون فروشگاه گاهی اوقات در تجزیه تحلیل بازاریابی سبز (فانتس ۲۰۱۴ الف) و یا در تحقیقات مصرف پایدار (لهتر ۲۰۱۵) لحاظ شده است، ولی در این رابطه تحقیقات کمی صورت گرفته است. با در نظر گرفتن تأثیر مهم خدمات در تحقیقات خرده فروشی (بریتن و دانت ۲۰۰۹، کریل و لوی ۲۰۰۹، المز و همکاران ۲۰۱۰، گرول و لوی ۲۰۰۷) و میزان بهره برداری از عملیات خدمات پایداری توسط خرده فروشان، این موضوع شگفت انگیز است(بررسی سرویس‌های پایداری در فروشگاه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Sustainability service in-store: Service work and the promotion of sustainable consumption

Abstract

While it is often argued that retailers, due to their strategically important position between production and consumption, have a key role to play in the promotion of sustainability (Gunn and Mont 2014, Fuentes 2011, Chkanikova and Lehner 2014, Chkanikova and Mont 2015), sustainable retail has only received scant academic attention in the past (Bansal and Kilbourne 2001, Chkanikova and Mont 2015). This is, however, beginning to change and there is now a growing body of work on sustainable retailing (Wiese et al. 2012). Previous studies have examined and discussed how sustainable retailing is and should be conducted via case studies of specific sustainable retailing initiatives and programmes (e.g., Lindgreen and Hingley 2003, Goworek 2011). Research in the field of sustainable retail has also addressed how retailers’ sustainability actions shape the perceptions, choices and practices of consumers (Gupta and Pirsch 2008, Kim et al. 2014, Williams et al. 2010). However, still largely missing from the field of sustainable retail are studies that examine the role that in-store service provision plays in the promotion of sustainability. While the work of the shop assistant is at times included in the analysis of green marketing, (Fuentes 2014a) or in sustainable consumption studies (Lehner 2015), the attention it receives in these studies is cursory. This deficiency is surprising given the prominent role that service is often attributed in retail studies more broadly (Brown and Dant 2009, Grewal and Levy 2009, Elms et al. 2010, Grewal and Levy 2007), and given the degree to which retailers now incorporate sustainability service practices.