عنوان فارسی مقاله:به کارگیری برنامه ریزی آرمانی برای بهبود بازدهی کمپین های بازاریابی
چکیده
سازمان ها مقداری از منابع مالی خود را به منظور بهینه سازی استراتژی های قطعه بندی بازاری خود، طراحی کمپین های بازاریابی و بهبود روابط مشتری صرف می کنند(برنامه ریزی بهبودبازدهی کمپین های بازاریابی). در طول این فرایند، آن ها از طیف وسیعی از پرونده ها و داده های الکترونیکی تولید شده توسط خرید های انلاین و افلاین به منظور طراحی کمپین های بازاریابی و معرفی ارتقا و پیشرفت های شخصی سازی شده برای مشتریان خود با به کار گیری روش های تحلیل داده ها بهره میبرند. مسئله انتخاب بخش های مشتری هدف با توجه به اولویت های مختلف و محدودیت بودجه را می توان به صورت یک مسئله بهینه سازی چند منظوره با اهداف انعطاف پذیری و اولویت های مختلف، محدودیت های منابع و همبستگی ها مدل سازی کرد. هدف اصلی این مقاله اثبات و تشریح استفاده از روش برنامه ریزی آرمانی برای حل این چالش است(برنامه ریزی بهبودبازدهی کمپین های بازاریابی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.