به کارگیری برنامه ریزی آرمانی برای بهبود بازدهی کمپین های بازاریابی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 30

تعداد کلمات : 6300

مجله : Journal of International & Interdisciplinary Business Research

انتشار : 2015

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
25 مارس 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
961 بازدید
20,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:به کارگیری برنامه ریزی آرمانی برای بهبود بازدهی کمپین های بازاریابی

 چکیده

سازمان ها مقداری از منابع مالی خود را به منظور بهینه سازی استراتژی های قطعه بندی بازاری خود، طراحی  کمپین های بازاریابی و بهبود روابط مشتری صرف می کنند(برنامه ریزی بهبودبازدهی کمپین های بازاریابی). در طول این فرایند، آن ها از طیف وسیعی از پرونده ها و داده های الکترونیکی تولید شده توسط  خرید های انلاین و افلاین به منظور طراحی کمپین های بازاریابی و معرفی ارتقا و پیشرفت های شخصی سازی شده برای مشتریان خود با  به کار گیری روش های تحلیل داده ها بهره میبرند. مسئله انتخاب  بخش های مشتری هدف با توجه به اولویت های مختلف و محدودیت  بودجه را می توان به صورت یک مسئله بهینه سازی چند منظوره با اهداف انعطاف پذیری و اولویت های مختلف، محدودیت های منابع و همبستگی ها مدل سازی کرد. هدف اصلی این مقاله اثبات و  تشریح استفاده از روش  برنامه ریزی  آرمانی برای حل این چالش است(برنامه ریزی بهبودبازدهی کمپین های بازاریابی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 Title: USING GOAL PROGRAMMING TO INCREASE THE EFFICIENCY OF MARKETING CAMPAIGNS

Abstract

Research shows that personal initiative is important for small business owners' success (Frese, 2009). An intervention study in Germany evaluated a 3-day personal initiative Organizations allocate a part of their financial resources to optimize their market segmentation strategies, plan marketing campaigns, and improve customer relationships. Throughout this process, they use a vast amount of electronic records generated by online and offline purchases to design effective marketing campaigns and introduce personalized promotions for their customers by employing data analytics. The problem of selecting target customer segments, given various priorities and the budget constraint, can be modeled as a multi-objective optimization problem with flexible goals and different priorities, interdependencies and resources constraints. The main objective of this paper is to demonstrate the use of the goal programming approach to address this challenge.

   
دیدگاهتان را بنویسید