ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 9200

مجله : International Journal of Environmental Research and Public Health

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
23 می 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1411 بازدید
37,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی  هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD

 چکیده

  چکیده: هدف: مطالعه حاضر به مقایسه کاربرد هشت آزمون مختلف هوشیاری و توجه پایدار در معاینه عصبی روانشناختی بزرگسالان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی (ADHD) می پردازد. روش‌ها: سی و یک بزرگسال مبتلا به ADHD، هشت تست را برای هوشیاری و توجه پایدار انجام دادند که در طول سه روز ارزیابی تقسیم شدند. یافته‌ها: بزرگسالان مبتلا به ADHD در اکثر آزمون‌ها و متغیرهای آزمون، اختلالات شناختی نشان دادند، حتی اگر حساسیت آن‌ها بسیار متفاوت بود. هیچ نوع خاصی از متغیر آزمون حساس ترین نیست و هیچ شواهدی برای زوال عملکرد در طول زمان مشاهده نشد. نتیجه‌گیری: این مطالعه بر نقش آزمون‌های هوشیاری و توجه پایدار در ارزیابی ADHD بزرگسالان تأکید می‌کند. همچنین نتیجه گیری می شود که نمرات خلاصه در کل مدت آزمون کافی است، اما همه متغیرهای یک آزمون باید در نظر گرفته شوند. در نهایت، ما فرض می‌کنیم که ارزیابی مجدد در یک روز متفاوت ممکن است به ارزیابی بالینی دقیق‌تری از بزرگسالان مبتلا به ADHD کمک کند تا نوسانات درون فردی و محدودیت‌های مربوط به قابلیت اطمینان آزمون را به‌اندازه کافی در نظر بگیرد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: It Takes Time: Vigilance and Sustained Attention Assessment in Adults with ADHD

Abstract

 Objectives: The present study compares the utility of eight different tests of vigilance and sustained attention in the neuropsychological examination of adults with Attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD). Methods: Thirty-one adults diagnosed with ADHD performed eight tests for vigilance and sustained attention, spread over three assessment days. Results: Adults with ADHD showed cognitive impairments in most tests and test variables, even though their sensitivity differed greatly. No specific type of test variable stands out to be the most sensitive, and no evidence for a differential deterioration of performance over time was observed. Conclusion: This study underscores the role of vigilance and sustained attention tests in the assessment of adult ADHD. It is further concluded that summary scores over the entire test duration are sufficient, but that all variables of a test should be considered. Finally, we hypothesize that reassessment on a different day may benefit a more accurate clinical assessment of adults with ADHD, in order to adequately take intraindividual fluctuations and limitations regarding test reliability into account.