عنوان فارسی مقاله:بررسی تأثیر ویژگیهای تبلیغاتی رسانههای اجتماعی بر روی قصد خرید مشتری
چکیده
رسانههای اجتماعی به عنوان یک پلتفرم برای انجام فعالییت های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده میشوند. سازمانها زمان، پول و منابع زیادی را صرف تبلیغات رسانههای اجتماعی کردهاند. با این حال، چالشهایی در شیوه طراحی تبلیغات رسانههای اجتماعی برای جذب موفق مشتریان و انگیزش آنها برای خرید برندهای خود وجود دارد. بنابراین، هدف این مطالعه شناساییبش و تست عوامل اصلی مرتبط با تبلیغات رسانههای اجتماعی است که میتوانند قصد خرید را پیش بینی کنند. مدل مفهومی بر اساس سه عامل از توسعه تئوری پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT2)(انتظار عملکرد، انگیزش لذت جویانه و عادت) همراه با تعامل، ارزشمندی اطلاعات و اهمیت ادراک شده پیشنهاد شد. دادهها با استفاده از یک مطالعه پرسش نامهای میان ۴۳۷ شرکت کننده جمع اوری شدند. نتایج کلیدی مدل سازی معادله ساختاری روایی و اعتبار مدل فعلی و اثر معنی دار انتظار عملکرد، انگیزش لذت جویانه، تعامل، ارزش اطلاعاتی و اهمیت ادراک شده را بر روی قصد خرید نشان دادند. این مطالعه برخی دستور العمل های عملی و نظری را در خصوص شیوه برنامه ریزی و پیاده سازی مؤثر تبلیغات بازاریابی بر روی پلتفرمهای رسانههای اجتماعی ارائه میکند(تأثیر تبلیغاتی رسانههای اجتماعی بر مشتری).
کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.