تأثیر سرمایه‌ی اجتماعی و تعامل اجتماعی روی قصد خرید مشتریان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 31

تعداد کلمات : 8700

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
30 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1391 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر سرمایه‌ی اجتماعی و تعامل اجتماعی روی قصد خرید مشتریان با در نظر گرفتن تسهیم و اشتراک دانش در زمینه‌ی تجارت اجتماعی

 چکیده  

 در این تحقیق، ما عوامل مؤثر بر رفتار تسهیم و اشتراک دانش و قصد خرید مشتری را بر مبنای دو نظریه سرمایه اجتماعی و تعامل اجتماعی شناسایی می‌کنیم. مدل مفهومی، که بر مبنای مبانی نظری طراحی گردیده است، شامل ابعاد این دو نظریه می‌باشد. به علاوه، تسهیم دانش و اطلاعات به عنوان یک تعدیل کننده و واسطه‌ای در نظر گرفته می‌شود. ما به مطالعه‌ی رابطه‌ی بین این متغیرها و قصد خرید مشتریان در زمینه‌ی تجارت اجتماعی می‌پردازیم. نمونه‌ی آماری ۲۵۴ نفر می‌باشد که بیش از ۵ بار از سایت‌های تجارت اجتماعی خرید کرده بودند. نتایج نشان می‌دهد که ابعاد نظریه سرمایه اجتماعی و نظریه تعامل اجتماعی رابطه‌ی معنی دار با اشتراک اطلاعات/ دانش دارد. به علاوه، تسهیم دانش/اطلاعات نقش واسطه‌ای در مدل پیشنهادی دارد(تأثیر سرمایه‌ی اجتماعی و تعامل اجتماعی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The impact of social capital and social interaction on customers’ purchase intention, considering knowledge sharing in social commerce context

Abstract

In this research, we identify factors influencing the behavior of knowledge sharing and customer purchasing intention based on two theories of social capital and social interaction. The conceptual model, designed based on theoretical foundations, includes the dimensions of these two theories. Moreover, knowledge/information sharing is considered as a moderate variable and is attempted to examine the relationship between these variables and customers’ purchase intention in the context of social commerce. Statistical sample is 254 individuals, who have bought more than 5 times from social commerce sites. The results show that the dimensions of social capital theory and social interaction theory have a significant relationship with knowledge/information sharing. Additionally, “knowledge/information sharing” has a mediating role in the proposed model.
دیدگاهتان را بنویسید