تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر رابطه کیفیت در بخش بانکداری مالزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 30

تعداد کلمات : 4500

مجله : Journal of Retailing and Consumer Services

انتشار : 2014

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
28 مارس 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1198 بازدید
10,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر فعالیت‌های بازاریابی بر رابطه کیفیت در بخش بانکداری مالزی

چکیده

 مطالعه حاضر به بررسی اثر فعالیت‌های بازار یابی بر کیفیت رابطه در بخش بانکداری مالزی می‌پردازد. تجزیه تحلیل نتایج نظر سنجی نشان می‌دهد که گرایش نسبتی کارکنان و مشتریان موجب افزایش کیفیت رابطه شده و تداوم رابطه را در پی دارد. هم چنین نتایج نشان می‌دهد که روابط تعهدی با مشتری منجر به رضایت مشتری، وفاداری، و پیشرفت می‌شود با این حال افشای متقابل هیچ گونه رابطه معنی داری با کیفیت رابطه ندارد. این نشان می‌دهد که مشتریان بانک در مالزی احساس نمی‌کنند که دارای رابطه نزدیکی با بانک دارند و هیچ اثر مثبتی بر کیفیت رابطه ندارد. این یافته خاص یک سیگنال هشدار برای متخصصان و دانشمندانی است که از بازاریابی رابطه مند در مطالعات خود استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Impact of marketing activities on relationship quality in the Malaysian banking sector

Abstract

The current study investigates the impact of marketing activities on relationship quality in the Malaysian banking sector. Analysis of survey results show that greater client and employees' relational orientation yields higher relationship quality and results in better relationship continuity. Results also show that committed client relationships lead to client satisfaction, loyalty, positive word of mouth and promotion However, mutual disclosure was found to have no significant relationship with relationship quality.This may indicate that bank customers in Malaysia do not feel that having close relationships with the bank will have any positive impact on relationship quality. This particular finding may serve as a warning signal to practitioners and scholars alike that thorough research must be carried out on the use of relationship marketing prior to implementation.