عنوان فارسی مقاله:تأثیر فعالیتهای بازاریابی بر رابطه کیفیت در بخش بانکداری مالزی
چکیده
مطالعه حاضر به بررسی اثر فعالیتهای بازار یابی بر کیفیت رابطه در بخش بانکداری مالزی میپردازد. تجزیه تحلیل نتایج نظر سنجی نشان میدهد که گرایش نسبتی کارکنان و مشتریان موجب افزایش کیفیت رابطه شده و تداوم رابطه را در پی دارد. هم چنین نتایج نشان میدهد که روابط تعهدی با مشتری منجر به رضایت مشتری، وفاداری، و پیشرفت میشود با این حال افشای متقابل هیچ گونه رابطه معنی داری با کیفیت رابطه ندارد. این نشان میدهد که مشتریان بانک در مالزی احساس نمیکنند که دارای رابطه نزدیکی با بانک دارند و هیچ اثر مثبتی بر کیفیت رابطه ندارد. این یافته خاص یک سیگنال هشدار برای متخصصان و دانشمندانی است که از بازاریابی رابطه مند در مطالعات خود استفاده میکنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.