تأثیر همه گیری ویروس کرونا بر آموزش جهانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 87

تعداد کلمات : 41000

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1257 بازدید
55,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر همه گیری ویروس کرونا بر آموزش جهانی

 چکیده

  بشر از زمان های بسیار قدیم با بیماری های همه گیر و پاندمیک مواجه بوده است. این اصطلاحات مهم پزشکی اغلب به جای هم استفاده می شوند. با این حال، آنها معانی متمایز دارند. بسیاری از رهبران کشورهای جهان با ناباوری از اخبار تأثیر تصاعدی COVID-19 بر اقتصادهای مربوطه خود و کل جهان استقبال کردند. با این حال، هیاهوی ایجاد شده و تأثیر اجتماعی-اقتصادی این بیماری همه گیر بر آموزش جهانی را نمی توان دست کم گرفت. هدف از این تحقیق بررسی تأثیر مخرب کووید-۱۹ بر برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی در کشورها و مناطق در سراسر جهان بود. رویکرد کمی برای تحقیق علمی اقتباس شد و در مطالعه استفاده شد. به طور خاص، این تحقیق بر اساس طراحی مقطعی است. این امر گردآوری داده های تحقیق مرتبط را در یک دوره خاص تسهیل کرد. داده های مورد نیاز برای انجام پژوهش عمدتاً از منابع ثانویه به دست آمده است. اینها شامل کتابهای درسی، مقالات بررسی شده در مجلات، مقالات پژوهشی، نشریات روزنامه می باشد. موتور جستجوی گوگل شامل worldometers.info، africanews.com، ghanahealthservice.org، who.int و weforum.org؛ و پایگاه های الکترونیکی نهادهای بین المللی مانند یونسکو، از جمله منابع مهم دیگر. داده‌های مربوط به سطوح پیش دبستانی تا متوسطه، و سطح تحصیلات عالی برای ۱۰۸ کشور در سراسر جهان؛ داده های جمعیتی برای هر یک از این ۱۰۸ کشور؛ و داده های موجود در مورد COVID-19 در طول دوره در این مطالعه استفاده شد. برای توصیف متغیرهای تحقیق از مدل های رگرسیون و آمار توصیفی و برای ارزیابی رفتار آنها در چارچوب زمانی اعلام شده در آموزش جهانی استفاده شد.. یافته‌های پژوهش نشان داد که بین کل جمعیت فراگیران (متغیر مستقل) و کل جمعیت ملی (متغیر وابسته) رابطه مثبت و معناداری وجود دارد (۰۰۶/۰=p، ۰۵/۰p<). نتایج نشان داد که کل جمعیت فراگیران حدود ۹۷/۹۸ درصد از تغییرات در ارزش‌های کل جمعیت ملی را تشکیل می‌دهند، که نشان می‌دهد کمتر از ۲ درصد از نتیجه را می‌توان با عوامل تصادفی خارجی توضیح داد. این تحقیق استراتژی‌هایی را نشان داد که برای بازگشایی مدارس در پنج منطقه بزرگ در سراسر جهان سازگار شده‌اند. میزان تأثیر متغیر مستقل بر متغیر وابسته، بازگشایی مداوم مدارس در طول شیوع COVID-19 را پیشنهاد می کند. و بازگشایی بعد از تعطیلی مدارس ناشی از کووید-۱۹ بدون توسل به اجرای مؤثر و مؤثر مداخلات و پروتکل‌های دارویی و غیردارویی می‌تواند باعث گسترش بیشتر ویروس در داخل و خارج از مرزها شود. بزرگی و تمایل شیوع COVID-19 در برنامه ریزی و هماهنگی مؤثر برنامه ها و فعالیت های دانشگاهی در کشورها و مناطق در سراسر جهان در مراحل اولیه توسط بسیاری از رهبران، اتباع و غیر ملیت ها دست کم گرفته شد. برآورد کل جمعیت فراگیران (۱٫۶۳ میلیارد) که تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته‌اند، خواستار انطباق و اجرای اقدامات فوری، میان‌مدت و بلندمدت در سطوح ملی، زیر منطقه‌ای، منطقه‌ای و جهانی برای جلوگیری از وقوع مشابه در آینده است. علاوه بر این، برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی پایدار در طول یک سال تحصیلی معین به توانایی رهبران مختلف برای کنترل عوامل داخلی و خارجی مانند شیوع بیماری‌های همه‌گیر که پتانسیل ایجاد ویرانی و ایجاد اختلال را دارند، بستگی دارد. در طول شیوع بیماری های همه گیر و همه گیر، تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس باید زودتر گرفته شود تا از شیوع غیرقابل کنترل جلوگیری شود. COVID-19 نقش اجتناب ناپذیر سیستم ترکیبی را در ارائه خدمات آموزشی مؤثر در دوره های فعلی و آینده تأیید کرد. سهم آفریقا از کل مصرف پهنای باند اینترنت بین المللی؛ و تولید و عرضه برق باید به میزان قابل توجهی افزایش یابد تا منعکس کننده تعهد قاره به بهبود ساختارهای موجود برای اطمینان از کارایی و اثربخشی در ارائه خدمات آموزشی باشد. نیاز مبرمی به مربیان کلاسیک وجود دارد که به سرعت تکامل یابند تا روش‌ها و شیوه‌های آموزشی مدرن را تطبیق دهند، بنابراین در محیط آموزشی و یادگیری جهانی پویا و همیشه در حال تغییر جا نمانند(تأثیر ویروس کرونا بر آموزش جهانی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Impact of the Coronavirus Pandemic on Global Education

Abstract

 Human existence, since time immemorial, has been plagued with epidemics and pandemics. These significant medical terminologies are often used interchangeably. However, they have distinct meanings. Many leaders of global countries welcomed the news of the exponential impact of COVID-19 on their respective economies, and on the entire world with disbelief. However, the stir caused and socio-economic impact of the pandemic on global education cannot be underestimated. The purpose of this research was to examine the disruptive effect of COVID-19 on educational programmes and activities in countries and territories across the globe. The quantitative approach to scientific inquiry was adapted and used in the study. Specifically, the research relied on cross-sectional design. This facilitated the collection of relevant research data over a specific period. Data required for the conduct of the research were obtained predominantly from secondary sources. These included text books, peer-reviewed articles published in journals, research papers, newspaper publications; Google Search Engine including worldometers.info, africanews.com, ghanahealthservice.org, who.int, and weforum.org; and electronic databases of international bodies such as UNESCO, among other significant sources. Respective data on pre-primary through secondary levels, and tertiary level of education for 108 countries across the globe; population data for each of these 108 countries; and available data on COVID-19 during the period were used in the study. Regression models and descriptive statistics were used to describe the research variables; and to evaluate their behaviour over the stated time frame on global education. Findings from the research revealed positive and significant relationship between total learners’ population(independent variable) and total national population(dependent variable) (p = 0.006, p < 0.05). The results suggested total learners’ population accounted for about 98.97% of the variation in total national population values, implying less than 2% of the outcome could be explained by external random factors. The research revealed strategies adapted to re-open schools in five major regions across the globe. The extent of influence of the independent variable on the dependent variable suggested continuous school openings during the COVID-19 outbreak; and re-openings after school closures occasioned by COVID-19 without recourse to efficient and effective implementation of pharmaceutical and non-pharmaceutical interventions and protocols could trigger further spread of the virus within and across borders. The magnitude and propensity of the COVID-19 outbreak on effective planning and co-ordination of academic programmes and activities in countries and territories across the globe were underestimated at the initial stages by many leaders, nationals, and non-nationals. The estimated total learners’ population (1.63 billion) affected by COVID-19 called for adaption and implementation of immediate, medium- and long-term measures at the national, sub-regional, regional, and global levels to prevent similar occurrence in future. Further, sustained educational programmes and activities throughout a given academic year are contingent on various leaders’ ability to control internal and external factors such as pandemic outbreaks that have the potential to wreak havoc and cause disruptions. During epidemic and pandemic outbreaks, decisions on school closures must be taken early to avert uncontrollable spread. COVID-19 affirmed inevitable role of the hybrid system in effective educational service delivery in current and future periods. Africa’s share of total consumption of international Internet bandwidth; and electricity generation and supply must increase significantly to reflect the continent’s commitment to improving on existing structures to assure efficiency and effectiveness in educational service delivery. There is an urgent need for classical instructors to evolve quickly to adapt modern teaching methods and practices, so they are not left behind in the dynamic and ever-changing global teaching and learning environment.