عنوان فارسی مقاله:تأثیر کمپینهای رسانهای روی تشکیل پروندههای مالیاتی: شواهد شبه تجربی از پاکستان
چکیده
این مقاله به بررسی اثر کمپینهای رسانههای جمعی روی تشکیل پروندهی مالیات بر درامد با استفاده از دادههای نظر سنجی پاکستان میپردازد. ما از اطلاعات جمع آوری شده قبل و بعد از کمپینهای ارتباطی اندکی پس از مهلت تشکیل پرونده مالیاتی ۲۰۱۳-۲۰۱۴ توسط هیئت دولت در آمد فدرال پاکستان استفاده میکنیم. با استفاده از تطابق دقیق، ما گروههای درمانی و کنترل قابل مقایسهای را از نظر پیش بینیهای جمعیت شناختی و رفتاری در تشکیل پرونده مالیات بر درآمد ایجاد میکنیم. نتایج نشان داد که در پاسخ به تبلیغات روزنامهای با ارائهی اطلاعات بی طرف، احتمال تشکیل پروندهی مالیات بر درامد به طور معنی دار افزایش یافت، در حالی که تبلیغات تلویزیونی که به دیدگاههای اخلاقی متکی بودند، پروندههای مالیاتی را بهبود بخشیدند اما از نظر آماری معنیدار نبودند. این مسئله اهمیت انتخاب رسانه و همچنین محتوای پیام خود را که توسط یک اداره امور مالیاتی برای تقویت پرونده مالیات بر درآمد استفاده میشود، برجسته میکند(کمپینهای رسانهای روی تشکیل پروندههای مالیاتی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.