تاثیر روابط شبکه ای بر توسعه مقصد و نتایج کسب و کار

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 5000

مجله : Tourism Management

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1145 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تاثیر روابط شبکه ای بر توسعه مقصد و نتایج کسب و کار

 چکیده

این مطالعه با اتخاذ دیدگاهی مستحکم، بر روی همکاری در شبکه مقصدی در دهکده روستایی واقع در نروژ تحقیق می کند. ۵۱ سازمان در یک نظرسنج شرکت کردند که  این نظرسنجی  بر شرکای اصلی همکار و ارزیابی ارزش هر همکاری از نظر ده مزیت واسطه ای (افزایش فروش، هزینه های کاهش یافته و غیره) و دو نتیجه نهایی (نتایج تجاری، توسعه مقصد) دلالت دارد. در صورتی که همکاری منجر به افزایش فروش شود یا شرکت را در برابر نوسانات بازار منعطف سازد، شرکت ها آن را برای مشارکت در نتایج کسب و کار تلقی می کنند. اگر همکاری منجر به دانشی جدید، بهبود رضایت مشتریان  شود و تنها به ارتقای عملیات نینجامد، شرکت ها آن را کمک به توسعه مقصد تلقی می کنند. یافته ها پیوند متقابل بین پیامدهای میانه و نهایی در سطح شرکت و سطح مقصد را نشان میدهند. این مطالعه به درک جامع تری از روابط شبکه ای مربوط به مبحث مزایای رابطه ای و توسعه مقصد کمک می کند(تاثیر روابط شبکه ای بر توسعه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Effects of network relations on destination development and business results

Abstract

 Taking a firm perspective, this study investigates cooperation in a destination network in a mountain village in Norway. 51 organizations participated in a survey, indicating their main cooperation partners and assessing the value of each cooperation in terms of ten intermediary benefits (increased sales, reduced costs, etc.) and two ultimate outcomes (business results, destination development). Firms perceived a cooperation to contribute to business results if the cooperation had led to increased sales or made the firm more resilient to market fluctuations. Firms perceived a cooperation to contribute to destination development if the cooperation had led to new knowledge, improved customer satisfaction, and hat not simply helped improve operations. The findings demonstrate the interconnectedness of intermediate and ultimate relationship outcomes on firm and destination level. The study contributes to a more comprehensive understanding of network relations, relevant to the literature on relational benefits and destination development.