عنوان فارسی مقاله:تاثیر روابط شبکه ای بر توسعه مقصد و نتایج کسب و کار
چکیده
این مطالعه با اتخاذ دیدگاهی مستحکم، بر روی همکاری در شبکه مقصدی در دهکده روستایی واقع در نروژ تحقیق می کند. ۵۱ سازمان در یک نظرسنج شرکت کردند که این نظرسنجی بر شرکای اصلی همکار و ارزیابی ارزش هر همکاری از نظر ده مزیت واسطه ای (افزایش فروش، هزینه های کاهش یافته و غیره) و دو نتیجه نهایی (نتایج تجاری، توسعه مقصد) دلالت دارد. در صورتی که همکاری منجر به افزایش فروش شود یا شرکت را در برابر نوسانات بازار منعطف سازد، شرکت ها آن را برای مشارکت در نتایج کسب و کار تلقی می کنند. اگر همکاری منجر به دانشی جدید، بهبود رضایت مشتریان شود و تنها به ارتقای عملیات نینجامد، شرکت ها آن را کمک به توسعه مقصد تلقی می کنند. یافته ها پیوند متقابل بین پیامدهای میانه و نهایی در سطح شرکت و سطح مقصد را نشان میدهند. این مطالعه به درک جامع تری از روابط شبکه ای مربوط به مبحث مزایای رابطه ای و توسعه مقصد کمک می کند(تاثیر روابط شبکه ای بر توسعه).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.