تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی بر روی وفاداری کارکنان در بخش آموزش عالی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 27

تعداد کلمات : 7400

مجله : International Journal of Business and Management

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
17 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1382 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی بر روی وفاداری کارکنان در بخش آموزش عالی

 چکیده  

 با عالم گیر شدن و شیوع کوید-۱۹ فعلی، کسب و کار ها به شدت سود خود را از دست می‌دهند. شرکت‌ها به منظور کاهش این زیان، کسب و کار های خود را کوچک کرده و یا تعدیل نیرو می‌کنند. تعداد زیادی از کارکنان شغل خود را از دست می‌دهند. بقیه‌ی کارکنان نیز در معرض عدم امنیت شغلی قرار دارند. از این رو، در وضعیت بی سابقه، کسب و کار ها، وفاداری کارکنان خود را بهبود می‌بخشند. هدف این مطالعه‌ی تجربی، توسعه‌ی منابع با تست اثر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر روی وفاداری کارکنان در آموزش عالی است. داده‌ها از کارکنان مشغول در دانشگاه‌های خصوصی در مصر جمع آوری شدند. تحلیل ۳۲۷ پرسشنامه معتبر ب حداقل مربعات جزیی و مدل سازی معادله ساختاری، اثر مثبت مسئولیت اخلاقی و مسئولیت نوع دوستانه را تأیید می‌کند. پیامدهای تحقیقاتی اجتماعی و مدیریتی و نظری ارائه می‌شوند(تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Impact of the Corporate Social Responsibility on Employees’ Loyalty in Higher Education Sector

Abstract

 With current Covid-19 pandemic, businesses are losing their profits. An attempt to reduce this lose, companies shrinks their businesses. A huge number of employees lose their jobs. The rest of the employed ones suffer from the job insecurity. Hence, in the unprecedented situation, businesses are keen on enhancing their employees’ loyalty. This empirical study aims to extend the literature by testing the impact of the corporate social responsibility on the employee’s loyalty in higher education context. Data has been collected from the staff working in private universities in Egypt. Analysing 327 valid questionnaires using the Partial Least Squares – Structural Equation Modelling confirms the positive effect of the ethical responsibility and philanthropic responsibility. Theoretical, managerial and social research implications are provided.

    دیدگاهتان را بنویسید