عنوان فارسی مقاله:استفاده از رنگ در تبلیغات چاپی تجاری بینالمللی
چکیده
استفاده از رنگ مناسب در تبلیغات تجاری بینالمللی میتواند تاثیر عمیقی بر موفقیت یک محصول تبلیغاتی داشته باشد. این مطالعه استفاده از رنگ ها را در تبلیغات تجاری در فرانسه، ایالات متحده و ونزوئلا مقایسه می کند. این یافته ها نتیجه می گیرد که تبلیغات ونزوئلا به طور قابل توجهی بیشتر از رنگ های قرمز، نارنجی و سبز استفاده می کند، در حالی که در تبلیغات فرانسه و ایالات متحده از نسبت های بالاتری از رنگ های سیاه و قهوه ای استفاده می شود. ایالات متحده همچنین از تبلیغات سیاه و سفید بسیار بیشتری نسبت به فرانسه یا ونزوئلا استفاده می کند. این یافتهها با نظریههای قبلی ترجیحات رنگ متفاوت است، و نشان میدهد که معانی فرهنگی ممکن است بر انتخاب رنگ کسبوکار برای تبلیغات تأثیر بگذارد. مفاهیم مدیریتی برای استفاده از رنگ در تبلیغات در سراسر مرزهای ملی مورد بحث قرار گرفته و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه شده است(تبلیغات چاپی تجاری بینالمللی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.