استفاده از رنگ در تبلیغات چاپی تجاری بین‌المللی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11

تعداد کلمات : 3400

مجله : Industrial Marketing Management

انتشار : 2000

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1127 بازدید
22,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استفاده از رنگ در تبلیغات چاپی تجاری بین‌المللی

 چکیده

  استفاده از رنگ مناسب در تبلیغات تجاری بین‌المللی می‌تواند تاثیر عمیقی بر موفقیت یک محصول تبلیغاتی داشته باشد. این مطالعه استفاده از رنگ ها را در تبلیغات تجاری در فرانسه، ایالات متحده و ونزوئلا مقایسه می کند. این یافته ها نتیجه می گیرد که تبلیغات ونزوئلا به طور قابل توجهی بیشتر از رنگ های قرمز، نارنجی و سبز استفاده می کند، در حالی که در تبلیغات فرانسه و ایالات متحده از نسبت های بالاتری از رنگ های سیاه و قهوه ای استفاده می شود. ایالات متحده همچنین از تبلیغات سیاه و سفید بسیار بیشتری نسبت به فرانسه یا ونزوئلا استفاده می کند. این یافته‌ها با نظریه‌های قبلی ترجیحات رنگ متفاوت است، و نشان می‌دهد که معانی فرهنگی ممکن است بر انتخاب رنگ کسب‌وکار برای تبلیغات تأثیر بگذارد. مفاهیم مدیریتی برای استفاده از رنگ در تبلیغات در سراسر مرزهای ملی مورد بحث قرار گرفته و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ارائه شده است(تبلیغات چاپی تجاری بین‌المللی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:  Color Usage in International Business-toBusiness Print Advertising

Abstract

 The use of appropriate color in international business-tobusiness advertisements can profoundly impact the success of an advertised product. This study compares the usage of colors in business advertisements in France, the United States, and Venezuela. The findings conclude that Venezuelan ads use significantly more red, orange, and green colors, while advertisements from France and the U.S. use higher proportions of black and brown colors. The U.S. also utilizes significantly more black-and-white ads than either France or Venezuela. These findings differ from prior theories of color preferences, indicating that cultural meanings may influence business’ color selections for advertisements. Managerial implications for color usage in advertising across national boundaries are discussed and suggestions for future research are provided.