تحقیقات بازاریابی آنلاین – رشد تحقیقات موبایل و رسانه های اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 33

تعداد کلمات : 10000

مجله : ONLINE MARKETING RESEARCH

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
30 می 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1290 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تحقیقات بازاریابی آنلاین – رشد تحقیقات موبایل و رسانه های اجتماعی

 چکیده

تا زمانی که این پاراگراف را بخوانید، جمعیت اینترنت جهان تقریباً ۳ میلیارد کاربر خواهد بود. در ایالات متحده و کانادا، بیش از ۸۰ درصد از جمعیت آنلاین هستند، که شامل هر شکاف قومی، اجتماعی، اقتصادی و آموزشی است. در سرتاسر جهان، کمی بیش از یک سوم جمعیت جهان اکنون به اینترنت دسترسی دارند. ایالات متحده بالاترین نفوذ اینترنت را دارد و پس از آن اقیانوسیه/استرالیا (۶۸%). اروپا (۶۱%); آمریکای لاتین/کارائیب (۴۰%)؛ خاورمیانه (۳۶%)، آسیا (۲۶%) و آفریقا (۱۴%) قرار دارند.

محبوبیت تحقیقات آنلاین همچنان در حال افزایش است، با اکثریت قریب به اتفاق شرکت های تحقیقات بازاریابی آمریکا که نوعی تحقیق آنلاین انجام می دهند. امروزه، تحقیقات نظرسنجی آنلاین جایگزین مصاحبه تلفنی به کمک کامپیوتر (CATI) به عنوان محبوب ترین روش جمع آوری داده ها شده است. جمع آوری داده های اینترنتی نیز به عنوان دارای بیشترین پتانسیل برای رشد بیشتر رتبه بندی می شود(تحقیقات موبایل و رسانه های اجتماعی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Online Marketing Research—The Growth of Mobile and Social Media Research

Abstract

 The world’s Internet population will total almost 3 billion users by the time you read this paragraph. In the United States and Canada, over 80 percent of the population is online, spanning every ethnic, socioeconomic, and educational divide. Around the globe, a little over a third of the world’s population now has Internet access. The United States has the highest Internet penetration, followed by Oceania/Australia (68%); Europe (61%); Latin America/Caribbean (40%); Middle East (36%), Asia (26%), and Africa (14%).1 The popularity of online research continues to grow, with the vast majority of America’s marketing research companies conducting some form of online research. Today, online survey research has replaced computer-assisted telephone interviewing (CATI) as the most popular mode of data collection. Internet data collection is also rated as having the greatest potential for further growth.