تحلیل تأثیر تجارت الکترونیکی بر مدیریت زنجیره تأمین

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 15

تعداد کلمات : 6000

مجله : IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM)

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
29 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1578 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تحلیل تأثیر تجارت الکترونیکی بر مدیریت زنجیره تأمین برای تسهیل کارآفرینی در تانزانیا

 چکیده

هدف– هدف اصلی پژوهش، تجزیه و تحلیل ارتباط بین تجارت الکترونیکی و محرک‌های مدیریت زنجیره تأمین برای تسهیل تجارت کارآفرینی در تانزانیا، آفریقای شرقی است. شرکت کنندگان مسئولان اصلی اطلاعات شرکت تانزانیا، تجارت الکترونیکی مبتنی بر تجارت الکترونیکی و تجاری مبتنی بر تجارت متوسط ​​است. این مطالعه تمایل دارد تا تأثیر تجارت الکترونیکی را بر روی درایورهای SCM برجسته کند: تهیه، مدیریت کالا، محل فروشگاه، حمل و نقل و اطلاعات

روش شناسی / طرح– به همین دلیل، مطالعه از روش کمی، پرسشنامه خودساخته طراحی شده برای بررسی تأثیر تجارت الکترونیکی بر روی محرک‌های SCM استفاده می‌کند. روش‌های رابطه علت و معلولی برای تجزیه و تحلیل بر اساس IBM SPSS انجام شده است.

تیمار آماری– ابزارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل متغیرهای رابطه علّی، همبستگی بیسریال و پیرسون و رگرسیون خطی برای تحلیل سطح تأثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته است. از آنالیز واریانس برای درجه تغییر یافته در واریانس، از آزمون تی و از آزمون کورتوز برای آزمون فرضیه‌ها استفاده شده است. از آمار توصیفی برای تفسیر پرسشنامه ۵ مقیاس لیکرت استفاده خواهد شد.

نتایج– نتایج مورد انتظار به عنوان محرکهای اصلی SCM از جمله: تدارکات، مدیریت بازرگانی، محل فروشگاه، حمل و نقل و اطلاعات با تجارت الکترونیکی در ارتباط است و رابطه مثبت دارد.

اصالت / ارزش– پژوهش مبتنی بر جمع آوری داده‌های دست اول از طریق ۵ پرسشنامه مقیاس لیکرت است، با ارائه دیدگاه تخصصی در مورد این موضوع، اصالت و سهم ارزشمندی را برای کارآفرینان تانزانیا ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Analysis of affects of e-commerce on Supply chain management to facilitate the entrepreneurship in Tanzania

Abstract

  Purpose- Key purpose of the study is to analyze the correlation between E-commerce and Drivers of Supply Chain Management to facilitate the Entrepreneurship Business in Tanzania, East Africa. Study Locale is the Chief Information Officers of the corporation of Tanzanian, e-commerce based Small and Medium sized Entrepreneurship business. Study tends to highlight the impact of E-commerce on SCM drivers: Procurement, Merchandise Management, Store Location, Transportation and Information Methodology/Design- For the just cause, study uses the quantitative approach, self made questionnaire based design for the investigation of affects of E-commerce on SCM drivers. Causal relationship methods are adopted for the analysis based on IBM SPSS. Statistical Treatment- Tools used for the analysis of the causal relationship variables are Biserial and Pearson correlation and linear regression for the analyzing the level of impacts of independent variable on dependant variable. ANOVA is used for the degree changed in Variance, T-test and Kurtosis is used for the hypotheses testing. Descriptive statistics will be used for interpretation of the 5 likert scale questionnaire. Results- Expected results are highlighted as the key drivers of the SCM such as: Procurement, Merchandise Management, Store Location, Transportation and information are correlated with E-commerce and have positive relationship. Originality/Values- Research is based on first hand data collection through 5 likert scale questionnaire, providing expert point of view on the subject, presents originality and valuable contribution for the Entrepreneurs of Tanzania.

    دیدگاهتان را بنویسید