عنوان فارسی مقاله:تحلیل تأثیر تجارت الکترونیکی بر مدیریت زنجیره تأمین برای تسهیل کارآفرینی در تانزانیا
چکیده
هدف– هدف اصلی پژوهش، تجزیه و تحلیل ارتباط بین تجارت الکترونیکی و محرکهای مدیریت زنجیره تأمین برای تسهیل تجارت کارآفرینی در تانزانیا، آفریقای شرقی است. شرکت کنندگان مسئولان اصلی اطلاعات شرکت تانزانیا، تجارت الکترونیکی مبتنی بر تجارت الکترونیکی و تجاری مبتنی بر تجارت متوسط است. این مطالعه تمایل دارد تا تأثیر تجارت الکترونیکی را بر روی درایورهای SCM برجسته کند: تهیه، مدیریت کالا، محل فروشگاه، حمل و نقل و اطلاعات
روش شناسی / طرح– به همین دلیل، مطالعه از روش کمی، پرسشنامه خودساخته طراحی شده برای بررسی تأثیر تجارت الکترونیکی بر روی محرکهای SCM استفاده میکند. روشهای رابطه علت و معلولی برای تجزیه و تحلیل بر اساس IBM SPSS انجام شده است.
تیمار آماری– ابزارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل متغیرهای رابطه علّی، همبستگی بیسریال و پیرسون و رگرسیون خطی برای تحلیل سطح تأثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته است. از آنالیز واریانس برای درجه تغییر یافته در واریانس، از آزمون تی و از آزمون کورتوز برای آزمون فرضیهها استفاده شده است. از آمار توصیفی برای تفسیر پرسشنامه ۵ مقیاس لیکرت استفاده خواهد شد.
نتایج– نتایج مورد انتظار به عنوان محرکهای اصلی SCM از جمله: تدارکات، مدیریت بازرگانی، محل فروشگاه، حمل و نقل و اطلاعات با تجارت الکترونیکی در ارتباط است و رابطه مثبت دارد.
اصالت / ارزش– پژوهش مبتنی بر جمع آوری دادههای دست اول از طریق ۵ پرسشنامه مقیاس لیکرت است، با ارائه دیدگاه تخصصی در مورد این موضوع، اصالت و سهم ارزشمندی را برای کارآفرینان تانزانیا ارائه میدهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.