تجزیه تحلیل ساختاری فناوری های آموزشی ایرانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 6000

مجله : Journal of Global Entrepreneurship Research

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 ژوئن 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1194 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تجزیه تحلیل ساختاری فناوری های آموزشی ایرانی

چکیده

 هدف از این تحقیق شناسایی نیروهای محرک کلیدی که بر فن آوری های آموزشی تأثیر می‌گذارند و بررسی تأثیرات این محرکها بر روی یکدیگر و سیستم می‌باشد. این تحقیق توجه ویژه‌ای به نیروهای محرکی دارد که به نظر می‌رسد قادر به تغییر الگوی فضای آموزشی هستند. این مطالعه به شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری میان مدت در زمینه فناوری آموزشی کمک می‌کند. همچنین به برنامه ریزی برای ایجاد و توسعه مؤسسات آموزشی جدید و تجهیز دانشگاه‌ها و مدارس بر اساس نیازهای آینده کمک می‌کند. در این راستا، پس از شناسایی نیروهای محرک مؤثر، روابط بین این محرک‌ها توسط متخصصان از جمله اساتید دانشگاه، مدیران برجسته کالج‌های آموزشی و توسعه دهندگان محصولات در زمینه فناوری آموزشی تعیین شد و سپس نتایج تجزیه و تحلیل اثر متقابل توسط نرم افزار میک مک تجزیه و تحلیل شد. سرانجام، محرکهای فضای یادگیری و یادگیری مجازی به عنوان محرکهای استراتژیک در این فضا شناسایی و عوامل تقویت و شاخصهای تأیید سیستم ارائه شدند(تحلیل ساختاری فناوری های آموزشی ایرانی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Structural analysis of Iranian educational technologies

Abstract

 The purpose of this research is to identify the key driving forces that have an impact on educational technologies to find out the effects of these drivers on each other and the system. This research is a special attention to driving forces which seem they are able to change the educational space paradigms. This study explored the identification of medium term investment opportunities in the field of educational technology. It also helps to plan for the creation and development of new educational institutions and equip universities and schools based on future needs. In this regard, after the identification of effective driving forces, the relationships between these drivers were determined by the experts including university professors, leading educational college managers, and product developers in the field of educational technology and then the results of cross-impact analysis were analyzed by Mick Mac software. Finally, the drivers of virtual learning and learning space as strategic drivers in this space were identified and the factors of reinforcement and system verification indicators were presented.