عنوان فارسی مقاله:استفاده از تحلیل شبکههای اجتماعی برای تشخیص سلایق و خواستههای کاربران
چکیده
در این مطالعه استفاده از تحلیل شبکههای اجتماعی برای تشخیص سلایق و خواستههای کاربران بررسی گردید. هدف مهم در این رابطه به حداقل رساندن پیچیدگی و تجزیه تحلیل ارزان شبکههای اجتماعی با روشهای اختصاصی است. این پژوهش دو منبع دارد. اول: منبع اطلاعات شاهد یعنی اطلاعات گرد اوری شده از اپلیکیشن FilterApp به منظور رخدادهای فرهنگی و دوم: منبع اطلاعات تجربی یعنی اطلاعات بر اساس نظرسنجی از مصرف کنندگان اپلیکیشن. طبق یافتهها، سه مقوله از رخدادهای فرهنگی بر مبنای سلایق کاربر در خصوص انواع رخدادهای فرهنگی، فراوانی شرکت در مراسمهای فرهنگی و بزرگی گروهها وجود داشت. این یافتهها برای تقویت سامانه توصیه و ارائه راهبردهای پیشنهاد و بازاریابی بر مبنای سلایق کاربران به کارگرفته شد. این مطالعه یک پژوهش کامل با مراحل خاص میباشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.