استفاده از تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تشخیص سلایق و خواسته‌های کاربران

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 10000

مجله : Future Generation Computer Systems

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
10 سپتامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1203 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استفاده از تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تشخیص سلایق و خواسته‌های کاربران

 چکیده

در این مطالعه استفاده از تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تشخیص سلایق و خواسته‌های کاربران بررسی گردید. هدف مهم در این رابطه به حداقل رساندن پیچیدگی و تجزیه تحلیل ارزان شبکه‌های اجتماعی با روش‌های اختصاصی است. این پژوهش دو منبع دارد. اول: منبع اطلاعات شاهد یعنی اطلاعات گرد اوری شده از اپلیکیشن FilterApp به منظور رخدادهای فرهنگی و دوم: منبع اطلاعات تجربی یعنی اطلاعات بر اساس نظرسنجی از مصرف کنندگان اپلیکیشن. طبق یافته‌ها، سه مقوله از رخدادهای فرهنگی بر مبنای سلایق کاربر در خصوص انواع رخدادهای فرهنگی، فراوانی شرکت در مراسم‌های فرهنگی و بزرگی گروه‌ها وجود داشت. این یافته‌ها برای تقویت سامانه توصیه و ارائه راهبردهای پیشنهاد و بازاریابی بر مبنای سلایق کاربران به کارگرفته شد. این مطالعه یک پژوهش کامل با مراحل خاص می‌باشد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: An approach to identify user preferences based on social network analysis

Abstract

 This paper introduces an approach for identifying user preferences using social network analysis (SNA). Main idea was to reduce complexity and enable effective and affordable social network analysis harnessing particular tools and techniques. As a proof of concept, we performed the research that included two sources: (1) the control data source — analytical data collected from mobile application FilterApp for cultural events and (2) the experimental data source — data based on survey for users of the mobile application. The results revealed three clusters of cultural events based on user preferences towards certain types of cultural events, the frequency of visits to cultural events and the size of groups when visiting these events. The obtained conclusions were used to develop system of recommendations and for customization of offer and marketing strategies according to the identified users’ preferences. The main value of this paper is reflected in the clearly defined research process with all the phases from data collection to validation of results.