تخمین هزینه حاشیه‌ای نگهداری و تعمیر بزرگراه تحت فعالیت‌

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 19

تعداد کلمات : 4000

مجله : JOURNAL OF TRANSPORTATION ENGINEERING

انتشار : 2010

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
8 آگوست 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1523 بازدید
18,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تخمین هزینه حاشیه‌ای نگهداری و تعمیر بزرگراه تحت فعالیت‌های نگهداری چندگانه

  چکیده

 این مقاله بر تخمین هزینه‌های حاشیه‌ای تعمیر و نگهداری بزرگراه تاکید دارد. تخمین هزینه‌های حاشیه‌ای تعمیر و نگهداری بزرگراه در منابع و مطالعات با استفاده از رویکرد غیر مستقیم دایمی برآورد شده است. این رویکرد فرض می‌کند که هزینه‌های رو سازی اسفالت بر هزینه‌های نگه داری غالب بوده و سایر فعالیت‌های نگه داری را نادیده می‌گیرد. این مقاله بر دو سؤال تاکید دارد: اول این که آیا نادیده گرفتن فعالیت‌های با هزینه کم‌تر، قابل قبول است؟ دوم، اگر فعالیت‌های نگه داری مختلف را در نظر بگیریم، آیا نادیده گرفتن وابستگی متقابل آن‌ها قابل قبول است؟ نتایج نشان می‌دهد که فعالیت‌های نگه داری با هزینه پایین را نمی‌توان نادیده گرفت. به علاوه در صورتی که فعالیت‌های چندگانه را در نظر بگیریم، وابستگی متقابل آن‌ها بایستی در نظر گرفته شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Estimation of Highway Maintenance Marginal Cost under Multiple Maintenance Activities

Abstract

This paper focuses on the estimation of highway maintenance marginal costs. Highway maintenance marginal cost has been estimated in the literature using the perpetual overlay indirect approach. This approach assumes that pavement overlay costs dominate maintenance costs and ignores other maintenance activities. This paper focuses on two questions. First, is it acceptable to ignore the less costly activities? Second, if multiple maintenance activities are to be considered, is it acceptable to ignore their interdependence? The results show that less costly maintenance activities cannot be ignored. Furthermore, if multiple activities are to be considered, their interdependence should be taken into account.

دیدگاهتان را بنویسید