عنوان فارسی مقاله:توانمندسازی روانشناختی و رضایت کاربر: بررسی تأثیرات مشارکت جامعه برند آنلاین
چکیده
رشد تصاعدی جوامع برند آنلاین بستری را ایجاد کرده است که در آن مصرف کنندگان توانمند می توانند دانش و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و در فعالیت های جامعه شرکت کنند. این مطالعه با اقتباس از نظریه توانمندسازی روانشناختی، چارچوب جامعی را پیشنهاد میکند که هم دیدگاههای اجتماعی و هم دیدگاههای عملکردی را ادغام میکند تا عواملی را که توانمندسازی روانشناختی و رضایت کاربر را افزایش میدهند، که در نتیجه بر مشارکت جامعه برند آنلاین تأثیر میگذارد، بررسی کند. این مطالعه با روشن کردن مسیرهای مسیر توضیحی و برجسته کردن نقش ناشناخته و متمایز توانمندسازی روانشناختی، مشارکتهای نظری را برای نشان دادن اینکه چگونه میتوان محیطی توانمند برای هدایت مشارکت مصرفکننده در ایجاد ارزش برند ایجاد کرد، ارائه میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.