توانمندسازی روانشناختی و رضایت کاربر: بررسی تأثیرات مشارکت جامعه برند آنلاین

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 27

تعداد کلمات : 13000

مجله : Information & Management

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
16 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1139 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:توانمندسازی روانشناختی و رضایت کاربر: بررسی تأثیرات مشارکت جامعه برند آنلاین

 چکیده

  رشد تصاعدی جوامع برند آنلاین بستری را ایجاد کرده است که در آن مصرف کنندگان توانمند می توانند دانش و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و در فعالیت های جامعه شرکت کنند. این مطالعه با اقتباس از نظریه توانمندسازی روانشناختی، چارچوب جامعی را پیشنهاد می‌کند که هم دیدگاه‌های اجتماعی و هم دیدگاه‌های عملکردی را ادغام می‌کند تا عواملی را که توانمندسازی روان‌شناختی و رضایت کاربر را افزایش می‌دهند، که در نتیجه بر مشارکت جامعه برند آنلاین تأثیر می‌گذارد، بررسی کند. این مطالعه با روشن کردن مسیرهای مسیر توضیحی و برجسته کردن نقش ناشناخته و متمایز توانمندسازی روان‌شناختی، مشارکت‌های نظری را برای نشان دادن اینکه چگونه می‌توان محیطی توانمند برای هدایت مشارکت مصرف‌کننده در ایجاد ارزش برند ایجاد کرد، ارائه می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Psychological empowerment and user satisfaction: Investigating the influences of online brand community participation

Abstract

 The exponential growth of online brand communities has created a platform where empowered consumers can share knowledge and experiences and participate in community activities. Drawing from psychological empowerment theory, this study proposes a comprehensive framework integrating both social and functional views to investigate the determinants that enhance psychological empowerment and user satisfaction, which consequently influence online brand community participation. By shedding light on the explanatory path routes and highlighting the underexplored and distinctive role of psychological empowerment, this study provides theoretical contributions to illustrate how an enabling environment can be cultivated to drive consumer participation in brand value co-creation.