توسعه برنامه تحصیلی محلی به عنوان نمونه سازی شی: تحلیل اجتماعی-مادی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 40

تعداد کلمات : 11000

مجله : Teaching and Teacher Education

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1227 بازدید
32,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:توسعه برنامه تحصیلی محلی به عنوان نمونه سازی شی: تحلیل اجتماعی-مادی

 چکیده  

 این مقاله به بررسی توسعه برنامه درسی محلی معلمان با تجزیه تحلیل توسعه به عنوان فرایند ساخت شی (نمونه سازی) می‌پردازد یک تیمی از معلمان مدرسه راهنمایی، برای توسعه یک برنامه درسی برای مدرسه، چندین سال از یک روش قوم نگاری استفاده کردند. داده‌ها از شش جلسه تیمی برای پایش شیوه توسعه برنامه درسی از طریق یک سری نمونه‌هایشی در فرایند ساخت برنامه درسی تجزیه تحلیل شدند. این فرایند نیازمند اشکال مختلف تعامل معرفت شناختی است که در بحث‌های فعلی معلمان و مسئولیت‌های حرفه‌ای و تخصصی آن‌ها تأیید می‌شود(برنامه تحصیلی محلی نمونه سازی شی).

نکات مهم:

  • معلمان برنامه‌های درسی محلی را با ساخت یک سری شی ها و نمونه‌های میانی توسعه می‌دهند
  • این اشیای میانی بر اساس فرایند برنامه ریزی به شیوه‌های مهم عمل می‌کند
  • برنامه به صورت یکشی با ارتباطات چندگانه زمانی و مکانی ظهور می‌کند
  • کار برنامه درسی معلمان در شبکه‌های دانش محلی و توسعه یافته واقع شده است
  • توسعه برنامه درسی محلی نیازمند مسئولیت‌های معرفت شناختی است

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Local curriculum development as object construction: A sociomaterial analysis

Abstract

This paper examines teachers' local curriculum development by analyzing such development as a process of object construction. One team of lower secondary school teachers, mandated to develop a subject curriculum for their school, was followed closely over a year through an ethnographic approach. Data from six team meetings were analyzed to trace how the curriculum was developed through a series of object instantiations that also worked on the construction process. This process required various forms of epistemic engagement, which should be acknowledged in current discussions of teachers’ work and their extended professional responsibilities.
Highlights
- Teachers develop local curricula by constructing a series of intermediate objects. - These intermediate objects act back on the planning process in important ways. - The plan emerges as an unfolding object with multiple connections in time and space. -  Teachers' curriculum work is situated in local and extended knowledge networks. - Local curriculum development requires extended epistemic responsibilities.
دیدگاهتان را بنویسید