عنوان فارسی مقاله:توسعه رسانه ارتقای گردشگری آنلاین: مطالعه در مورد گردشگری منطقه لومبوک
چکیده
لومبوک تنگاه یکی از مناطقی در نوسا تنگگارا برات است که به عنوان مقصد گردشگری چه برای گردشگران خارجی و چه برای گردشگران داخلی بزرگ شده است. توریسم بالقوه زیادی برای ارائه دارد، مانند طبیعت، فرهنگی و مصنوعی آن در زمینه گردشگری. بر اساس نتایج بررسی اولیه میدانی، نشان میدهد که نشریات گردشگری و تبلیغاتی که توسط دولت خدمات گردشگری در لومبوک تنگاه انجام شده است، همچنان از مدلهای تبلیغاتی مرسوم مانند رسانههای چاپی یا تبلیغات در فضای باز (بالی هو، بیلبورد، تراکت) استفاده میکنند. ، روزنامه، رادیو و تلویزیون). این رسانه ها به هزینه بالایی نیاز دارند، اثربخشی کمتری دارند، در هر زمان نمی توانند به روز شوند و پیش بینی اثربخشی آن دشوار است. برای حمایت از انتشار اطلاعات و تبلیغات گردشگری، توسعه مدلهای خلاقانه برای کاهش هزینههای بالا با استفاده از توسعه فناوری و اطلاعات، مطلوب است. هدف از این تحقیق و توسعه، تولید رسانه آنلاین ترویج گردشگری در قالب یک وب سایت می باشد. رسانه توسعه یافته مبتنی بر توسعه مدل ADDIE است، یعنی ۱) تجزیه و تحلیل، ۲) طراحی، ۳) توسعه، ۴) پیاده سازی، ۵) ارزیابی. رسانههای توسعهیافته معیارهای معتبری را از طریق فرآیند اعتبارسنجی از کارشناسان رسانه و مواد برآورده کردهاند. در ادامه کارآزمایی محصول و ارزیابی پرسشنامه توسط کاربران اینترنتی به عنوان پاسخ دهندگان که نشان داده شده بود ۷۰ درصد بیان کرده اند که رسانه های تبلیغاتی آنلاین قابل ارائه تر برای ترویج گردشگری هستند. رسانه های تبلیغاتی مبتنی بر آنلاین برای استفاده در فرآیند تبلیغات برای افزایش علاقه گردشگران به بازدید از لومبوک تنگاه به عنوان یک مکان مقصد مؤثر است(توسعه رسانه ارتقای گردشگری آنلاین).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.