توسعه رسانه ارتقای گردشگری آنلاین: مطالعه در مورد گردشگری منطقه لومبوک

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 12

تعداد کلمات : 4200

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1092 بازدید
22,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:توسعه رسانه ارتقای گردشگری آنلاین: مطالعه در مورد گردشگری منطقه لومبوک

 چکیده

لومبوک تنگاه یکی از مناطقی در نوسا تنگگارا برات است که به عنوان مقصد گردشگری چه برای گردشگران خارجی و چه برای گردشگران داخلی بزرگ شده است. توریسم بالقوه زیادی برای ارائه دارد، مانند طبیعت، فرهنگی و مصنوعی آن در زمینه گردشگری. بر اساس نتایج بررسی اولیه میدانی، نشان می‌دهد که نشریات گردشگری و تبلیغاتی که توسط دولت خدمات گردشگری در لومبوک تنگاه انجام شده است، همچنان از مدل‌های تبلیغاتی مرسوم مانند رسانه‌های چاپی یا تبلیغات در فضای باز (بالی هو، بیلبورد، تراکت) استفاده می‌کنند. ، روزنامه، رادیو و تلویزیون). این رسانه ها به هزینه بالایی نیاز دارند، اثربخشی کمتری دارند، در هر زمان نمی توانند به روز شوند و پیش بینی اثربخشی آن دشوار است. برای حمایت از انتشار اطلاعات و تبلیغات گردشگری، توسعه مدل‌های خلاقانه برای کاهش هزینه‌های بالا با استفاده از توسعه فناوری و اطلاعات، مطلوب است. هدف از این تحقیق و توسعه، تولید رسانه آنلاین ترویج گردشگری در قالب یک وب سایت می باشد. رسانه توسعه یافته مبتنی بر توسعه مدل ADDIE است، یعنی ۱) تجزیه و تحلیل، ۲) طراحی، ۳) توسعه، ۴) پیاده سازی، ۵) ارزیابی. رسانه‌های توسعه‌یافته معیارهای معتبری را از طریق فرآیند اعتبارسنجی از کارشناسان رسانه و مواد برآورده کرده‌اند. در ادامه کارآزمایی محصول و ارزیابی پرسشنامه توسط کاربران اینترنتی به عنوان پاسخ دهندگان که نشان داده شده بود ۷۰ درصد بیان کرده اند که رسانه های تبلیغاتی آنلاین قابل ارائه تر برای ترویج گردشگری هستند. رسانه های تبلیغاتی مبتنی بر آنلاین برای استفاده در فرآیند تبلیغات برای افزایش علاقه گردشگران به بازدید از لومبوک تنگاه به عنوان یک مکان مقصد مؤثر است(توسعه رسانه ارتقای گردشگری آنلاین).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Online-Based Tourism Promotion Media Development: Study on Lombok Tengah Regency Tourism

Abstract

 Lombok Tengah is one of a districts in Nusa Tenggara Barat that has been grown up as a destination of tourism whether for foreign and domestic tourists. It has much potential tourism to offer, such as its nature, cultural, and artificial on the tourism field. Based on the results of the preliminary survey in the field, it shows that tourism publications and promotions carried out by the government of Tourism Service in Lombok Tengah were still using conventional promotional models, such as printed media or outdoor advertisement (ballyhoo, billboard, leaflet, newspaper, radio, and television). These media require a high cost, less effective, cannot be updated at any time, and difficult to predict its effectiveness. To support the dissemination of tourism information and promotion, it is desirable to develop creative models to depress the high cost by utilizing the development of technology and information. The purpose of this research and development is to produce online tourism promotion media in the form of a website. Media developed is based on the development of the ADDIE model, namely 1) Analyze, 2) Design, 3) Develop, 4)Implementation, 5) Evaluation. The developed media have meet valid criteria through the validation process from media and materials experts. Continuing with a product trial and questionnaire assessment by internet user as the respondents which had been shown that 70% stated that online promotional media is more presentable to apply in promoting tourism. Online-based promotional media is effective to use in promotion process to increase the interest of tourist in visiting Lombok Tengah as a place of destination.