عنوان فارسی مقاله:طراحی چارچوب توصیه های شخصی برای گردشگری آنلاین: خود را بهتراز خود بشناسید
چکیده
هدف – این مطالعه با هدف ایجاد یک ایده و چارچوبی برای افزایش جذب مشتریان و بهبود جریان کارآیی تحول محصولات گردشگری از پلتفرم های آنلاین به آفلاین با استفاده از فناوری توصیه های شخصی شده انجام می شود.
طراحی/روش شناسی/رویکرد – مطالعاتی در مورد پیشرفت در تحقیقات توصیه های شخصی ، تجزیه و تحلیل سناریوهای تجاری گردشگری آنلاین و برخی محدودیت های منطقی احتمالی برای بهبود مورد نیاز است. این مطالعه مفاهیم شامل رفتار کاربر گردشگری آنلاین و داده های تولید شده ، موضوعات و فضاهای ترجیحی کاربر ، مدل های کاربر و تصویر و محصول کاربر (ماتریس دو بعدی و غیره) را روشن می کند. سپس نویسنده یک پرتره کاربر بر اساس همگرایی داده های رفتار ایجاد می کند تا نقش کاربر را از دو بعد افقی و عمودی تعیین کند و سطوح منطقی و ارتباطات بین آنها را مشخص کند ، شباهت اندازه گیری و محاسبه را تأیید کند و اجرای برنامه توصیه های شخصی را بهینه کند. تحت سناریوهای تجاری گردشگری آنلاین است.
یافته ها – با ارائه یک طرح چارچوب در مورد توصیه های شخصی گردشگری آنلاین از جمله جریان از جمع آوری داده ها تا انتخاب الگوریتم توصیه شخصی ، تجزیه و تحلیل منطقی ایجاد می شود در حالی که الگوریتم شخصی سازی مربوطه بهبود می یابد.
اصالت/ارزش – این مطالعه تغییر منطقی توصیه های شخصی شده در مدیریت گردشگری آنلاین را از تمرکز بر مجموعه ساده اطلاعات سفر و حدس و گمان منطقی محصولات گردشگری به تمرکز بر رفتارهای فردی مسافران احتمالی نشان می دهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.