طراحی چارچوب توصیه های شخصی برای گردشگری آنلاین: خود را بهتراز خود بشناسید

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14

تعداد کلمات : 5900

مجله : Industrial Management & Data Systems

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
6 سپتامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1148 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:طراحی چارچوب توصیه های شخصی برای گردشگری آنلاین: خود را بهتراز خود بشناسید

 چکیده

  هدف – این مطالعه با هدف ایجاد یک ایده و چارچوبی برای افزایش جذب مشتریان و بهبود جریان کارآیی تحول محصولات گردشگری از پلتفرم های آنلاین به آفلاین با استفاده از فناوری توصیه های شخصی شده انجام می شود.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – مطالعاتی در مورد پیشرفت در تحقیقات توصیه های شخصی ، تجزیه و تحلیل سناریوهای تجاری گردشگری آنلاین و برخی محدودیت های منطقی احتمالی برای بهبود مورد نیاز است. این مطالعه مفاهیم شامل رفتار کاربر گردشگری آنلاین و داده های تولید شده ، موضوعات و فضاهای ترجیحی کاربر ، مدل های کاربر و تصویر و محصول کاربر (ماتریس دو بعدی و غیره) را روشن می کند. سپس نویسنده یک پرتره کاربر بر اساس همگرایی داده های رفتار ایجاد می کند تا نقش کاربر را از دو بعد افقی و عمودی تعیین کند و سطوح منطقی و ارتباطات بین آنها را مشخص کند ، شباهت اندازه گیری و محاسبه را تأیید کند و اجرای برنامه توصیه های شخصی را بهینه کند. تحت سناریوهای تجاری گردشگری آنلاین است.

یافته ها – با ارائه یک طرح چارچوب در مورد توصیه های شخصی گردشگری آنلاین از جمله جریان از جمع آوری داده ها تا انتخاب الگوریتم توصیه شخصی ، تجزیه و تحلیل منطقی ایجاد می شود در حالی که الگوریتم شخصی سازی مربوطه بهبود می یابد.

اصالت/ارزش – این مطالعه تغییر منطقی توصیه های شخصی شده در مدیریت گردشگری آنلاین را از تمرکز بر مجموعه ساده اطلاعات سفر و حدس و گمان منطقی محصولات گردشگری به تمرکز بر رفتارهای فردی مسافران احتمالی نشان می دهد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Personalized recommendation framework design for online tourism: know you better than yourself

Abstract

 Purpose – This study aims to create an idea and a framework to enhance customer stickiness and improve transformation efficiency flow of tourism products from online to offline platforms through the application of personalized recommendation technology. Design/methodology/approach – Studies on an overview of progress in current personalizedrecommendation research, business scenario analysis of online tourism and some possible logical limitations discussion are required for improvement. This study clarifies concepts including online tourism user behavior and generated data, user preference themes and spaces, user models and image and user-product (two-dimensional matrix, etc.). The author then creates a user portrait based on behavior data convergence to locate the user’s role from both horizontal and vertical dimensions and also clear the logical levels and associations among them, verifying the similarity in measurement and calculation and optimizing the implementation of the personalized recommendation program under online tourism business scenarios. Findings – By providing a framework design about personalized recommendations of online tourism including a flow from data collection to a personalized recommendation algorithm selection, logical analysis is established while the corresponding personalization algorithm is improved. Originality/value – This study show a logical shift of personalized recommendations in online tourism management from focusing on the simple collection of travel information and the logical speculation of tourism products to focusing on the individual behavior of potential travelers.