نقش کیفیت بازاریابی رابطه‌ای در حفظ وفاداری مشتریان بانکی خصوصی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 16

تعداد کلمات : 5000

مجله : JOURNAL OF BUSINESS ETHICS

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1136 بازدید
30,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش کیفیت بازاریابی رابطه‌ای در حفظ وفاداری مشتریان محصولات بانکی خصوصی

 چکیده

 هدف این تحقیق، بررسی نکات زیر است:۱- وضعیت کیفیت بازاریابی رابطه‌ای (مالی، اجتماعی و سفاری سازی) و وفاداری مشتریان بانکداری خصوصی BNI 2- تأثیر کیفیت بازاریابی رابطه مند بر روی وفاداری مشتری. منابع داده‌ها کلیه مشتریان محصول BNI Prima در هر شعبه بانک BNI است که توسط محصول BNI Prima در منطقه بازاریابی شرق جاوا ارائه می‌شود. انتخاب ۱۴۴ پاسخ دهنده که برنامه ریزی شده‌اند از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده و متناسب با آن تخصیص یافته است، روش‌های جمع آوری داده‌ها پرسشنامه، مصاحبه و اسلایدر سند است. روش‌های تحلیل عبارتند از: (۱) تحلیل توصیفی؛ و (۲) آزمون فرضیه با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM). نتیجه تحلیل توصیفی عبارتند از: (۱) در کل، سطح کیفیت بازاریابی رابطه (اوراق مالی، اجتماعی و شخصی سازی) مقوله اثربخشی بسیار بالایی است.؛ (۲) در کل، سطح وفاداری مشتری به بانکداری خصوصی BNI رده کاملاً بالایی دارد؛ (۳) نتایج حاصل از آزمون فرضیه کیفیت بازاریابی رابطه (اوراق مالی، مالی و شخصی سازی) است که بر عملکرد و تأثیر مثبت بر مشتری تأثیر می‌گذارد(حفظ وفاداری مشتریان محصولات بانکی خصوصی).

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Role of Relationship Marketing Quality on Customer Loyalty Retention of Private Banking Product

Abstract

The objectives of the research are to discover the following points: (1) the situation of relationship marketing quality (financial, social, and customization bonds), and customer loyalty of BNI private banking; (2) the effect of relationship marketing quality on the customers loyalty. The sources of data are all customers of BNI Prima product at each branch offices of BNI bank which offered by BNI Prima product in marketing area of East Java. The election of 144 respondents that are planned uses simple random sampling technique and allocated proportionally, the methods of collecting data are questionnaire, interview, and slider of document. The methods of analysis are: (1) descriptive analysis; and (2) hypothesis testing by Structural Equation Modeling (SEM).The result of descriptive analysis are: (1) wholistically, the level of relationship marketing quality (financial, social, and customization bonds) is very high effectiveness category, but dissatisfied category; (2) wholistically, the level of customer loyalty to BNI Private Banking is quite high category;(3) the results of hypothesis testing is the relationship marketing quality (financial, social, and customization bonds) performance influence positively and significantly on the customers’ loyalty.

دیدگاهتان را بنویسید