عنوان فارسی مقاله:نقش کیفیت بازاریابی رابطهای در حفظ وفاداری مشتریان محصولات بانکی خصوصی
چکیده
هدف این تحقیق، بررسی نکات زیر است:۱- وضعیت کیفیت بازاریابی رابطهای (مالی، اجتماعی و سفاری سازی) و وفاداری مشتریان بانکداری خصوصی BNI 2- تأثیر کیفیت بازاریابی رابطه مند بر روی وفاداری مشتری. منابع دادهها کلیه مشتریان محصول BNI Prima در هر شعبه بانک BNI است که توسط محصول BNI Prima در منطقه بازاریابی شرق جاوا ارائه میشود. انتخاب ۱۴۴ پاسخ دهنده که برنامه ریزی شدهاند از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده و متناسب با آن تخصیص یافته است، روشهای جمع آوری دادهها پرسشنامه، مصاحبه و اسلایدر سند است. روشهای تحلیل عبارتند از: (۱) تحلیل توصیفی؛ و (۲) آزمون فرضیه با استفاده از مدل معادلات ساختاری (SEM). نتیجه تحلیل توصیفی عبارتند از: (۱) در کل، سطح کیفیت بازاریابی رابطه (اوراق مالی، اجتماعی و شخصی سازی) مقوله اثربخشی بسیار بالایی است.؛ (۲) در کل، سطح وفاداری مشتری به بانکداری خصوصی BNI رده کاملاً بالایی دارد؛ (۳) نتایج حاصل از آزمون فرضیه کیفیت بازاریابی رابطه (اوراق مالی، مالی و شخصی سازی) است که بر عملکرد و تأثیر مثبت بر مشتری تأثیر میگذارد(حفظ وفاداری مشتریان محصولات بانکی خصوصی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.