حقوق وکالت و دیون منفور

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 9500

مجله : Ethics & Global Politics

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
2 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1148 بازدید
55,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:حقوق وکالت و دیون منفور

 چکیده

  به دلیل روشی که سیستم وام دهی بین المللی کار می کند، کشورهای فقیر مجبور به بازپرداخت دیون دولتی بدون داشتن تعهد اخلاقی برای این کار شده اند. فرض کنید یک مقام دولتی فاسد از یک آژانس بین المللی یا از سرمایه گذاران خصوصی پول قرض می کند و بعداً این پول را اختلاس می کند یا از آن برای سرکوب مردم استفاده می کند. علاوه بر این، فرض کنید وام دهنده از پتانسیل این وضعیت آگاه است و همچنان وام می دهد. معمولاً، جامعه بین‌الملل معتقد است که دولت‌های جانشین موظف به بازپرداخت وجوه و منافع مربوط به آنها هستند. در واقع، این همان کاری است که آنها معمولاً انجام می دهند. مقامات دولتی همه می دانند که اگر دیون دولتی را رعایت نکنند، با انواع پیامدهای منفی از جمله طرد شدن از بازارهای آینده، از دست دادن شهرت و تحریم های حقوقی مواجه خواهند شد. به دلیل این مکانیسم، تمام نسل‌ها با دیونی که در گذشته به نام آنها توسط دولت‌ها متقلبانه شده بود، سنگین شده‌اند. این نوع از دیون در ادبیات حقوقی به عنوان « دیون منفور» شناخته شده است(حقوق وکالت و دیون منفور).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Agency law and odious debts

Abstract

Because of the way that the international lending system works, poor nations have been forced to repay sovereign debts without having a moral obligation to do so. Suppose a corrupt public official borrows money from an international agency, or from private investors, and later on embezzles this money, or uses it to oppress the population. Suppose, further, that the lender is aware of the potential of this situation and still lends. Typically, the international community considers that successor governments have the obligation to repay the funds and the interests associated to them. In fact, this is what they usually end up doing. Public officials are all aware that if they do not honour sovereign debts, they will face all kinds of negative consequences, including exclusion from future markets, loss of reputation and legal sanctions. Owing to this mechanism, entire generations have been burdened with debts fraudulently incurred in their name by governments in the past. These kinds of debts have been known in the legal literature as ‘odious’. In this article, I discuss the conditions defining the bindingness of a debt. I suggest that they can be made explicit by looking at the rules under which the lending system works at the domestic level, and by then extending these rules to the international domain. I argue that, because of their plausibility, these are the rules that should govern international lending from now on. I also discuss the feasibility of extending these rules globally, and consider potential objections to my proposal.