تأخیر گزارش حسابرسی ، حق الزحمه حسابرسی و کیفیت حسابرسی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 325

تعداد کلمات : 11000

مجله : Journal of International Accounting, Auditing and Taxation

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 ژوئن 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1204 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأخیر گزارش حسابرسی ، حق الزحمه حسابرسی و کیفیت حسابرسی پس از ادغام شرکت حسابرسی: شواهدی از هنگ کنگ

چکیده

 این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا مشتریان یک شرکت حسابرسی ادغام شده پس از ادغام تأخیر گزارش را کاهش داده‌اند، هزینه‌های حسابرسی را افزایش داده‌اند یا کیفیت حسابرسی را کاهش داده‌اند. این سؤالات برای بررسی متوازن در مورد ادغام مهم هستند زیرا نهاد های نظارتی بیشتر بر نکات منفی ادغام تمرکز می‌کنند تا بر نکات مثبت. با استفاده از ادغام حسابرسی در هنگ کنگ، این مقاله گزارش می‌دهد که مشتریان شرکت ادغام شده دارای تأخیر گزارش حسابرسی کوتاه‌تر در صنعت املاک هستند که در آن شرکت ادغام شده بیش از نیمی از سهام بازار را کسب کرد. به طور همزمان، شواهد نشان نمی‌دهد که از مشتریان ادغام شده هزینه حسابرسی بالاتری دریافت می‌شود یا بعد از ادغام حسابرسی با کیفیت پایین‌تری ارائه می‌شود. بنابراین، نتایج حاکی از آن است که ادغام حسابرسی بدون مزایای مربوطه می‌تواند از مشتری بهره مند شود. از آنجا که این یک مطالعه موردی است که ممکن است سهم بازار، تخصص صنعت، تخصص و توسعه حرفه‌ای حسابرسی منحصر به فرد باشد، بنابراین در مورد ادغام حسابرسی به تحقیقات بیشتری نیاز است تا مشخص شود که آیا این نتایج قابل تعمیم هستند(حق الزحمه حسابرسی و کیفیت حسابرسی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Audit report lag, audit fees, and audit quality following an audit firm merger: Evidence from Hong Kong

Abstract

 This paper examines whether the clients of a merged audit firm have shortened report lag, increased audit fees, or reduced audit quality following the merger. These questions are important for a balanced investigation of a firm merger because regulators focus more on the downside of a merger than on its upside. Using a merger of audit firms in Hong Kong as a setting, this paper reports that clients of the merged firm have shorter audit report lag post-merger in the property industry in which the merged firm subsequently obtained more than one-half of the market share. Simultaneously, the evidence does not suggest that clients of the merged firm are charged higher audit fees or provided with lower quality audits after the merger. Thus, the results suggest that the merger of audit firms can benefit clients without corresponding disadvantages. Because this is a case study where the market share, industry specialization, expertise, and professional development of the audit firms may be unique, more research is needed on audit firm mergers to determine if these results are generalizable.