حوزه‌ی مربیگری در زمینه‌ی تغییر سازمانی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 55

تعداد کلمات : 18000

مجله : Harvard University

انتشار : 2010

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
25 دسامبر 2019
دسته بندی
تعداد بازدیدها
841 بازدید
42,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:حوزه‌ی مربیگری در زمینه‌ی تغییر سازمانی

 چکیده

 هدف این مقاله بررسی حوزه‌ی مربیگری در زمینه‌ی تغییر سازمانی با در نظر گرفتن مسائل خاص مرتبط با استفاده از مربیگری در لتونی و لیتوانی است. این مطالعه‌ی دو مرحله‌ای در صدد پاسخ به سؤالات تحقیق زیر است: مربیگری را چگونه می‌توان تعریف کرد؟ هدف مربیگری چیست؟ چه کسانی در مربیگری دخیل هستند؟ برایند ها و نتایج مربیگری چیست؟در مرحله اول تعاریف مربیگری از ادبیات استخراج شده و برای شناسایی ویژگی‌های متمایز مربیگری تجزیه و تحلیل می‌شود. در مرحله دوم، کارشناسان مصاحبه می‌کنند تا دیدگاه‌های پزشکان را در مورد مربیگری در مورد مکان مربیگری در سازمان‌ها بررسی کنند. بررسی ادبیات، تجزیه و تحلیل محتوا و تجزیه و تحلیل مقایسهای برای اهداف این مطالعه مورد استفاده قرار می‌گیرد(حوزه‌ی مربیگری در زمینه‌ی تغییر سازمانی). تثبیت نتایج تحقیق از طریق بررسی متقابل از دو منبع به دست می‌آید.در مجموع ۴۱ تعریف مربیگری از منابع استخراج و برای تجزیه و تحلیل گرفته شد. بر اساس معیارهای تعیین شده انتخاب، نه کارشناس در مصاحبه شرکت کردند.در نتیجه، تجزیه و تحلیل محتوا و تجزیه و تحلیل مقایسه‌ای نشان داده‌اند که مربیگری به عنوان یک فرآیند هدفمند به طور منظم، هم افزایی، یادگیری و توسعه، تعریف می‌شود. تسهیل کننده یک هدف اولیه مربیگری است. مربیگری برای افرادی که تصمیم گیری می‌کنند مفید است. نتایج به دست آمده و رشد شخصی به عنوان نتیجه اصلی آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است. مربیگری وضوح بیشتری را فراهم می‌کند، هماهنگی بهتر با نقش‌ها در سازمان. با این حال، تهدیدات و چالش‌های احتمالی نظیر کلیشه و سوء تفاهم، عدم رویکرد سیستماتیک به تعاملات مربیگری و همچنین هماهنگی آن با نیازهای سازمانی سازمان، شناسایی شده است. دشوار است توضیح دهید که چگونه مربیگری مؤثر می‌تواند به این دلیل باشد که مربیگری همگن نیست و نتایج مربیگری را اندازه گیری می‌کند.

 

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: Competency Dictionary

Abstract

Competencies, in the most general terms, are “things” that an individual must demonstrate to be effective in a job, role, function, task, or duty. These “things” include job-relevant behavior (what a person says or does that results in good or poor performance), motivation (how a person feels about a job, organization, or geographic location), and technical knowledge/skills (what a person knows/demonstrates regarding facts, technologies, a profession, procedures, a job, an organization, etc.). Competencies are identified through the study of jobs and roles. Competencies and Performance Development/Management Over the years performance management has progressed from personality- and outcomes-based approaches that provided no constructive developmental focus on behaviors- to approaches that recognize the need to provide individuals with feedback on job responsibilities/objectives as well as competencies—or behaviors. At the individual level this focus on competencies enables people to take a proactive role in their own development by providing guidance in behavior change efforts. At the organizational level the focus on competencies in performance development/management enables us to align individual performance with values and strategy while maximizing individual performance in the pursuit of specific work-related objectives and behaviors.

دیدگاهتان را بنویسید