اثرات خوشحالی و ناراحتی روی مصرف اسنک در کودکان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 16

تعداد کلمات : 6500

مجله : Appetite

انتشار : 2018

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
31 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1774 بازدید
24,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اثرات خوشحالی و ناراحتی روی مصرف اسنک در کودکان

 چکیده

 کودکان دارای عادت غذا خوردن احساسی یا هیجانی هستند (برای مثال غذا خوردن در پاسخ به هیجانات و احساسات مثبت و منفی)، ولی تحقیقات فعلی غالباً بر گزارش کودکان و والدین متکی بوده‌اند و لذا به خوبی منعکس کننده‌ی رفتارهای خوردن واقعی کودکان نیتسند. این مطالعه به بررسی اثرات خوشحالی و ناراحتی روی مصرف اسنک کودکان و نیز بررسی این که آیا ویژگی‌های کودکان (وزن، جنسیت و سن) با روحیه برای پیش بینی مصرف اسنک ارتباط دارد یا خیر. به منظور تحریک روحیه و خلق و خوی، کودکان (۹۱ نفر، سن ۶٫۸ سال، ۴۸ پسر) به طور تصادفی در یک از سه شرایط القای احساس (شادی، غم و خنثی) قرار گرفتند. میزان مصرف میان وعده کودکان پس از القای خلق مشاهده و اندازه گیری شد. یافته‌ها نشان داد که کودکان در شرایط ناراحت مقدار بیشتری از شکلات مصرف می‌کنند و شرایط خوشحالی و خنثی پس از آن قرار دارند با این حال، الگوی معکوس برای کراکر ماهی مشاهده شد: کودکان در شرایط بی تفاوت، و خنثی، انرزی بیشتری را از اسنک نسبت به شرایط شادی مصرف کردند. وضعیت وزن کودکان و جنسیت اثر متقابل با روحیه و خلق و خوی برای پیش بینی مصرف اسنک داشت. سن کودک با خلق و خوی اثر متقابل داشت: کودکان در سن بالا شکلات بیشتری در شرایط ناراحتی در مقایسه با کودکان کوچک‌تر مصرف کردند. سن کودک ارتباطی با مصرف اسنک در شرایطی خوشحالی و بی تفاوتی نداشت. این مطالعه نشان می‌دهد که خوردن احساسی در پاسخ به هیجانات مثبت و منفی در کودکی مشهود است، ولی این رفتار در طی این دوره توسعه می‌یابد:

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: The effects of happiness and sadness on Children's snack consumption

Abstract

Children appear to engage in emotional eating (i.e., eating in response to negative and positive emotions), but existing research has predominantly relied on parent-report and child-report, which may not necessarily reflect children's actual emotional eating behaviors. This study examined the effects of happiness and sadness on children's observed snack consumption and examined whether child characteristics (i.e., weight, gender, and age) interact with mood to predict snack consumption. To elicit mood, children (N ¼ 91; Mages ¼ 6.8 years; 48 boys) were randomly assigned to one of the three mood induction conditions (happy, sad, or neutral); children's snack consumption was observed and measured after mood induction. Findings showed that children in the sad condition consumed more energy from chocolate, followed by children in the happy condition, and then the neutral condition. However, the reverse pattern was observed for goldfish crackers: children in the neutral condition consumed moreenergy from this savory snack than children in the happy condition, followed by children in sad condition. Child weight status and gender did not interact with mood to predict snack consumption. Child age did interact with mood: older children consumed more chocolates in the sad condition compared to younger children. Child age was not related to snack consumption in the happy and neutral conditions. This study suggests that emotional eating in response to positive and negative emotions is evident during early childhood, but that this is behavior is developing during this period.

    دیدگاهتان را بنویسید