شفقت خود در دانشجویان مددکاری اجتماعی ایرلندی: روابط بین تاب آوری، مشارکت و انگیزه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14

تعداد کلمات : 5000

مجله : International Journal of Environmental Research and Public Health

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
8 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1218 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شفقت خود در دانشجویان مددکاری اجتماعی ایرلندی: روابط بین تاب آوری، مشارکت و انگیزه

 چکیده

  شفقت به خود معنایی از رنج زندگی را که با روانشناسی مثبت وجودی همسو می شود بیان میکند. اگرچه این سازه برای محافظت از سلامت روانی ما شناخته شده است، نحوه تقویت شفقت باید ارزیابی شود. دانشجویان مددکاری اجتماعی از میزان بالایی از مشکلات سلامت روان رنج می برند. با این حال، تحقیقات در مورد شفقت به خود در این جمعیت هنوز باید توسعه یابد. این مطالعه با هدف ارزیابی روابط بین شفقت به خود و سازه‌های مثبت سنتی‌تر – تاب‌آوری، مشارکت و انگیزه، و (ب) تفاوت‌های این سازه‌ها بین سطوح مطالعات برای اطلاع از چگونگی افزایش شفقت به خود در کار اجتماعی انجام شد. دانشجویان. در مجموع ۱۲۹ دانشجوی مددکاری اجتماعی ایرلندی مقیاس های خودگزارشی را در رابطه با شفقت به خود، تاب آوری، مشارکت و انگیزه تکمیل کردند. همبستگی، رگرسیون و MANOVA یک طرفه انجام شد. شفقت به خود با جنسیت، سن، تاب آوری، مشارکت و انگیزه درونی مرتبط بود. تاب‌آوری و انگیزه درونی پیش‌بینی‌کننده‌های معنادار شفقت به خود بودند. تفاوت معنی داری در سطوح این سازه ها بین سطوح مطالعاتی وجود نداشت. یافته‌ها نشان می‌دهد که مربیان مددکاری اجتماعی در سطوح مختلف می‌توانند تاب‌آوری و انگیزه درونی دانشجویان را برای پرورش شفقت به خود در دانشجویان تقویت کنند. همچنین روابط نزدیک بین خود شفقت، تاب آوری و انگیزه درونی نشان می دهد که جهت دهی دانشجویان به معنای مطالعات به سلامت روان آنها کمک می کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Self-Compassion in Irish Social Work Students: Relationships between Resilience, Engagement and Motivation

Abstract

 Self-compassion recognises a meaning of life’s suffering, aligning with existential positive psychology. Although this construct is known to protect our mental health, how to augment selfcompassion remains to be evaluated. Social work students suffer from high rates of mental health problems; however, research into self-compassion in this population remains to be developed. This study aimed to evaluate (i) relationships between self-compassion and more traditional positive constructs—resilience, engagement and motivation, and (ii) differences of these constructs between the levels of studies to inform how self-compassion can be enhanced in social work students. A total of 129 Irish social work students completed self-report scales regarding self-compassion, resilience, engagement and motivation. Correlation, regression and one-way MANOVA were conducted. Self-compassion was associated with gender, age, resilience, engagement and intrinsic motivation. Resilience and intrinsic motivation were significant predictors of self-compassion. There was no significant difference in the levels of these constructs between the levels of studies. Findings suggest that social work educators across different levels can strengthen students’ resilience and intrinsic motivation to cultivate the students’ self-compassion. Moreover, the close relationships between self-compassion, resilience and intrinsic motivation indicate that orienting students to the meaning of the studies helps their mental health.