استراتژی های تغییر و تحول دانش و کارایی شرکت و سازمان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 42

تعداد کلمات : 8000

مجله : Electronic Commerce Research and Applications

انتشار : 2011

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1918 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی های تغییر  و تحول دانش و کارایی شرکت و سازمان: تحلیل برازش استراتژیک

 چکیده  

رشد فزاینده‌ی تجارت الکترونیکی در بستر اینترنت زمینه‌ای را فراهم آورده است که در آن دانش شرکتی سریعتر از همیشه تغییر یابد. فرایندی که داراییهای دانش یک سازمان با گذشت زمان برای مقابله با فشار تغییرات محیطی تغییر می‌کنند، تکامل دانش نامیده می‌شود. در این مقاله، ما تئوری تناسب استراتژیک را اتخاذ می‌کنیم تا بررسی کنیم که آیا استراتژی‌های مختلف تکامل دانش بر عملکرد سازمان در شرایط مختلف تأثیر می‌گذارد یا خیر. ما این مفهوم را از تکامل طبیعی برای تعریف دو استراتژی تکامل دانش اتخاذ می‌کنیم: جهش دانش که به منابع دانش داخلی و متقابل دانش متکی است که از منابع خارجی مانند جوامع آنلاین و مشاوران حرفه‌ای استفاده می‌کند. یک بررسی برای بررسی تأثیر استراتژیهای مختلف بر عملکرد سازمانی، که توسط کارت امتیازی متوازن (BSC) اندازه گیری شده است، صورت گرفت. نتایج نشان می‌دهد که جهش دانش و انتقال آن بر جنبه‌های مختلف عملکرد سازمانی تأثیر دارد. همچنین، طیف گسترده‌ای از فاکتورهای صنعتی، از جمله تنوع محیط، میزان دانش و عوامل شرکتی از جمله قابلیت IT و فرهنگ اشتراکی، تأثیرات تعدیل کننده‌ای دارند. یافته‌های این تحقیق به سازمان‌ها کمک می‌کند تا استراتژی صحیحی برای پیشرفت دانش را انتخاب کرده و جهت گیری های جدید را برای تحقیقات بیشتر ارائه کنند(دانش و کارایی شرکت و سازمان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Relationship between Strategic Recruitment and Employee Retention in Commercial Banks in Kenya

Abstract

The rapid growth of electronic commerce on the Internet provides a platform for organizational knowledge to be changed faster than ever. The process by which knowledge assets of an organization change over time to cope with the pressure of environmental variation is called knowledge evolution. In this paper, we adopt the strategic fit theory to examine whether different knowledge evolution strategies would affect organizational performance in different circumstances. We adopt the concept from natural evolution to define two knowledge evolution strategies: knowledge mutation that relies on internal knowledge sources and knowledge crossover that takes advantage of external sources such as online communities and professional consultants. A survey was conducted to explore the effects of different strategies on organizational performance, as measured by the balanced scorecard (BSC). The results show that knowledge mutation and crossover have impacts on different aspects of organizational performance. In addition, many industrial factors, such as environment variation, knowledge density, and organizational factors, including IT capability and sharing culture, are found to have moderating effects. The findings of this research will help organizations choose the right strategy for knowledge enhancement and light up new directions for further research.
دیدگاهتان را بنویسید