آزیترومایسین ، یک درمان مشکوک برای COVID-19

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 4

تعداد کلمات : 900

مجله : International Journal of Antimicrobial Agents

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
3 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1310 بازدید
10,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آزیترومایسین ، یک درمان مشکوک برای COVID-19

 چکیده

ما مقاله اخیر با عنوان “ایمنی و اثربخشی آزیترومایسین در بیماران مبتلا به COVID-19: یک کارازمایی با اندازه تصادفی با برچسب باز” توسط سخاوتی و همکاران را در مورد درمان بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس ۲۰۱۹ (COVID-19) با آزیترومایسین خواندیم. [۱]. ما می خواهیم برخی از نکات را در مورد این آزمایش بر اساس تجربه بالینی و بررسی ادبیات فعلی برجسته کنیم(درمان مشکوک برای COVID-19).

نویسندگان هیچ معیار خاصی برای پذیرش بیماران ، مدت زمان علائم یا مدت زمانی که بیماران قبل از پذیرش علامت داشته اند ، ذکر نکرده اند. مشخص نیست که داروها در طول دوره بیماری در هر دو گروه مطالعه از چه زمانی شروع شده است. برای COVID-19 مشخص شده است که بیماران در انتهای مرحله ویروسی یا مرحله ریوی می توانند بدون هیچ گونه درمان دیگری ، در علائم بیماری خود بهبودی نشان دهند [۲].

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Azithromycin, a questionable treatment for COVID-19

Abstract

 We read the recent article entitled ‘Safety and effectiveness of azithromycin in patients with COVID-19: an open-label randomized trial’ by Sekhavati et al. regarding the treatment of patients with coronavirus disease 2019 (COVID-19) with azithromycin [1]. We wish to highlight some points regarding this trial based on our clinical experience and review of the current literature.