روحیه دستاورد جمعی و عملکرد فروشندگان: یک مطالعه تجربی در اندونزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 5900

مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
6 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1187 بازدید
36,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:روحیه دستاورد جمعی و عملکرد فروشندگان: یک مطالعه تجربی در اندونزی

 چکیده

  این مطالعه با هدف بررسی مفهوم روحیه پیشرفت جمعی (CAS) توسعه یافته از نیاز به نظریه موفقیت به عنوان یک رویکرد جدید برای ایجاد انگیزه در فروشندگان انجام شد. این پژوهش با استفاده از پرسشنامه از ۳۴۸ نفر از فروشندگان صنعت بیمه عمر استفاده کرد. روش تجزیه و تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) با AMOS 22 استفاده کرد. نتایج نشان داد که روحیه توانمندسازی خود و دیگران در فعالیت های فروش می تواند عملکرد فروش را بهبود بخشد. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که یک تیم مشتری مدار و یک سبک رهبری با روحیه تیمی محرک اصلی است که اشتیاق یک فروشنده را برای دستیابی به سطح مورد انتظار عملکرد در فعالیت های مرتبط با فروش افزایش می دهد. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که افزایش CAS در فروشندگان می‌تواند از طریق خط‌مشی فرآیند کارکنان در تیم فروش با اولویت دادن به مالکیت ارزش اصلی در فروشندگان منفرد، یعنی ارزش‌های مذهبی با جهت‌گیری به سمت ایجاد ارزش خدمات به مشتریان، انجام شود. تلاش برای بهبود جهت گیری رهبر تیم به سمت دستیابی به عملکرد تیم را می توان با اجرای یک خط مشی الزامات وقفه شغلی یا الزامات تبدیل شدن به یک رهبر تیم فروش انجام داد(دستاورد جمعی و عملکرد فروشندگان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Collective Achievement Spirit and Salespeople’ Performance: An Empirical Study in Indonesia

Abstract

 The study aimed to investigate the concept of collective achievement spirit (CAS) developed from the need for achievement theory as a new approach to motivating salespeople. This study used a sample of 348 salespeople from the life insurance industry using a questionnaire. Data analysis technique employed structural equation modeling (SEM) with AMOS 22. The results showed that the spirit of empowering oneself and others in selling activities can improve sales performance. In addition, a customer-oriented team and a leadership style with a team spirit are believed to be the main motivators which enhances the enthusiasm of a sales person to achive the expected level of performance in sales related activities. The findings of this study suggest that increasing CAS in salespeople can be done through the staffing process policy in sales team by prioritizing core value ownership in individual salespeople, namely religious values oriented towards creating service value to customers. Efforts to improve the orientation of the team leader towards the achievement of team performance can be done by implementing a career break requirement policy or the requirements to become a salesteam leader.