عنوان فارسی مقاله:روحیه دستاورد جمعی و عملکرد فروشندگان: یک مطالعه تجربی در اندونزی
چکیده
این مطالعه با هدف بررسی مفهوم روحیه پیشرفت جمعی (CAS) توسعه یافته از نیاز به نظریه موفقیت به عنوان یک رویکرد جدید برای ایجاد انگیزه در فروشندگان انجام شد. این پژوهش با استفاده از پرسشنامه از ۳۴۸ نفر از فروشندگان صنعت بیمه عمر استفاده کرد. روش تجزیه و تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) با AMOS 22 استفاده کرد. نتایج نشان داد که روحیه توانمندسازی خود و دیگران در فعالیت های فروش می تواند عملکرد فروش را بهبود بخشد. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که یک تیم مشتری مدار و یک سبک رهبری با روحیه تیمی محرک اصلی است که اشتیاق یک فروشنده را برای دستیابی به سطح مورد انتظار عملکرد در فعالیت های مرتبط با فروش افزایش می دهد. یافتههای این مطالعه نشان میدهد که افزایش CAS در فروشندگان میتواند از طریق خطمشی فرآیند کارکنان در تیم فروش با اولویت دادن به مالکیت ارزش اصلی در فروشندگان منفرد، یعنی ارزشهای مذهبی با جهتگیری به سمت ایجاد ارزش خدمات به مشتریان، انجام شود. تلاش برای بهبود جهت گیری رهبر تیم به سمت دستیابی به عملکرد تیم را می توان با اجرای یک خط مشی الزامات وقفه شغلی یا الزامات تبدیل شدن به یک رهبر تیم فروش انجام داد(دستاورد جمعی و عملکرد فروشندگان).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.