عنوان فارسی مقاله:دلبستگی عاطفی و وفاداری مصرف کنندگان مواد شوینده در شهر نایروبی ، کنیا
چکیده
در بسیاری از بازارها ، به ویژه در بازار سریع کالاهای مصرفی ، روابط تجاری نقش مهمی در رفتار خرید و خرید مجدد مصرف کنندگان ایفا می کند. با این حال ، مطالعات تجربی که بر این روابط تجاری متمرکز است ، و بیشتر در کشورهای در حال توسعه مانند کنیا ، نادر است ، گرچه چنین روابطی اغلب پایه ای برای روابط جامع تر با نام تجاری مصرف کننده است. به عنوان یکی از ابعاد کلیدی روابط برند ، دلبستگی عاطفی به عنوان یک ساختار برجسته در مطالعه رابطه با برند ظاهر شده است زیرا نقش کلیدی در ایجاد روابط مصرف کننده و برند و در نتیجه وفاداری ایفا می کند. بنابراین ، برای پر کردن این فاصله ، هدف اصلی این مطالعه تعیین تأثیر ارتباط عاطفی بر وفاداری مصرف کنندگان خانگی شوینده های لباسشویی در شهرستان نایروبی ، کنیا بود. این تحقیق از نوع مقطعی بوده و از طرح تحقیق توصیفی استفاده کرده است. نمونه ای از ۴۰۰ مصرف کننده خانگی به طور تصادفی انتخاب شد و جمع آوری داده های اولیه با استفاده از پرسشنامه خودگردان انجام شد. در آزمون فرضیه تحقیق با استفاده از SPSS 25 ، رگرسیون انجام شد و نتایج نشان داد که دلبستگی عاطفی تأثیر مثبت معنی داری بر وفاداری مصرف کنندگان خانگی از شوینده های لباسشویی در شهر نایروبی شهر کنیا دارد ، بنابراین مطالعه به این نتیجه رسید که دلبستگی عاطفی دارای اثر مثبت است. یافته های مطالعه به سازمان ها در ایجاد استراتژی های بازاریابی برند برای بهبود وفاداری به مارک های خود از طریق استفاده از ساختار دلبستگی عاطفی کمک می کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.