دلبستگی عاطفی و وفاداری مصرف کنندگان مواد شوینده در شهر نایروبی ، کنیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 13

تعداد کلمات : 4900

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1097 بازدید
23,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:دلبستگی عاطفی و وفاداری مصرف کنندگان مواد شوینده در شهر نایروبی ، کنیا

 چکیده

  در بسیاری از بازارها ، به ویژه در بازار سریع کالاهای مصرفی ، روابط تجاری نقش مهمی در رفتار خرید و خرید مجدد مصرف کنندگان ایفا می کند. با این حال ، مطالعات تجربی که بر این روابط تجاری متمرکز است ، و بیشتر در کشورهای در حال توسعه مانند کنیا ، نادر است ، گرچه چنین روابطی اغلب پایه ای برای روابط جامع تر با نام تجاری مصرف کننده است. به عنوان یکی از ابعاد کلیدی روابط برند ، دلبستگی عاطفی به عنوان یک ساختار برجسته در مطالعه رابطه با برند ظاهر شده است زیرا نقش کلیدی در ایجاد روابط مصرف کننده و برند و در نتیجه وفاداری ایفا می کند. بنابراین ، برای پر کردن این فاصله ، هدف اصلی این مطالعه تعیین تأثیر ارتباط عاطفی بر وفاداری مصرف کنندگان خانگی شوینده های لباسشویی در شهرستان نایروبی ، کنیا بود. این تحقیق از نوع مقطعی بوده و از طرح تحقیق توصیفی استفاده کرده است. نمونه ای از ۴۰۰ مصرف کننده خانگی به طور تصادفی انتخاب شد و جمع آوری داده های اولیه با استفاده از پرسشنامه خودگردان انجام شد. در آزمون فرضیه تحقیق با استفاده از SPSS 25 ، رگرسیون انجام شد و نتایج نشان داد که دلبستگی عاطفی تأثیر مثبت معنی داری بر وفاداری مصرف کنندگان خانگی از شوینده های لباسشویی در شهر نایروبی شهر کنیا دارد ، بنابراین مطالعه به این نتیجه رسید که دلبستگی عاطفی دارای اثر مثبت است. یافته های مطالعه به سازمان ها در ایجاد استراتژی های بازاریابی برند برای بهبود وفاداری به مارک های خود از طریق استفاده از ساختار دلبستگی عاطفی کمک می کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Emotional Attachment and Laundry Detergent Consumers’ Loyalty in Nairobi City County, Kenya

  Abstract

 In many markets, particularly in fast moving consumer goods market, brand relationships play a major role in thepurchase and repurchase behaviour of consumers. However, empirical studies that focus on these brand relationships, and more so in developing countries such as in Kenya, are scarce even though such relationships often form a foundation for more comprehensive consumer-brand relationships. As a key dimension of brand relationship, emotional attachment has emerged as a salient construct in the study of brand relationship as it plays a key role in building consumer-brand relationships and consequently, loyalty. Therefore, to fill this gap, the key objective of the study was to ascertain the effect of emotional connection on loyalty among household consumers of laundry detergents in Nairobi City County, Kenya. This research was cross-sectional in nature and utilised explanatory research design. A sample of 400 household consumers was randomly selected and collection of primary data done using self-administered questionnaire. Regression was done in testing the research hypothesis using SPSS 25, and the results established that emotional attachment has a significant positive effect on loyalty of household consumers of laundry detergents in Nairobi City County, Kenya, thus the study concluded that emotional attachment has a positive significant effect on loyalty. The study findings will assist organisations in crafting brand marketing strategies for improving loyalty to their brands through the use of the emotional attachment construct.