عنوان فارسی مقاله:آیا رسانهها به سرمایه گذاران خرده فروشی در طی دوره پذیره نویسی اولیه سهام IPO کمک میکنند؟
چکیده
ما به بررسی این میپردازیم که چگونه رسانهها بر تجارت خرده فروشی و بازده بازار در طی دوره پذیره نویسی بعد از IPO اثر دارند. نتایج نشان داد که رسانههای بیشتری در طی این دوره همراه با خرید بیشتر توسط سرمایه گذاران خرده فروشی وجود دارند و این خرید ها عمدتاً توجه محور هستند تا اطلاعات محور. به علاوه، این تجارتهای خرده فروشی همبستگی منفی با سود سهام در سود شرکت دارد. نتایج ما نشان میدهد که رسانهها همراه با اصطکاک بازاری همگرا شده و این موجب محدود شدن بازدهی قیمت در دوره IPO شده و در نهایت باعث برایند های سرمایه گذاری بد برای سرمایه گذاران خرده فروشی میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.