رسانه‌ها و سرمایه گذاران خرده فروشی در طی دوره پذیره نویسی اولیه سهام IPO

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 33

تعداد کلمات : 14545

مجله : Journal of Accounting and Economics

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
28 فوریه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1089 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آیا رسانه‌ها به سرمایه گذاران خرده فروشی در طی دوره پذیره نویسی اولیه سهام IPO کمک می‌کنند؟

چکیده

ما به بررسی این می‌پردازیم که چگونه رسانه‌ها بر تجارت خرده فروشی و بازده بازار در طی دوره پذیره نویسی بعد از IPO اثر دارند. نتایج نشان داد که رسانه‌های بیشتری در طی این دوره همراه با خرید بیشتر توسط سرمایه گذاران خرده فروشی وجود دارند و این خرید ها عمدتاً توجه محور هستند تا اطلاعات محور. به علاوه، این تجارت‌های خرده فروشی همبستگی منفی با سود سهام در سود شرکت دارد. نتایج ما نشان می‌دهد که رسانه‌ها همراه با اصطکاک بازاری همگرا شده و این موجب محدود شدن بازدهی قیمت در دوره IPO شده و در نهایت باعث برایند های سرمایه گذاری بد برای سرمایه گذاران خرده فروشی می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Does the media help or hurt retail investors during the IPO quiet period?

Abstract

 We examine how the media influences retail trade and market returns during the “quiet period” that follows a firm's IPO. We find that more media coverage during this period is associated with more purchases by retail investors and that such purchases are attentiondriven, rather than information-based. Further, these retail trades are negatively associated with stock returns at the firm's first earnings announcement post-IPO. Our results suggest that media coverage, combined with market frictions that limit price efficiency in the postIPO period, leads to worse investing outcomes for retail investors.