سرمایه اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی تأثیر می گذارد

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 9500

مجله : Industrial Management & Data Systems

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
3 اکتبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1215 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:سرمایه اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی تأثیر می گذارد

 چکیده

  هدف – این مطالعه با هدف بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد شغلی در هنگام تعامل کارگران با همکاران از طریق رسانه های اجتماعی در سازمان ها انجام می شود.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – مدل سازی معادلات ساختاری انجام شد و نمونه ای از ۲۳۰ کارگر در تایوان مورد بررسی قرار گرفت.

یافته ها – این مطالعه نشان داد که پیوند سرمایه اجتماعی تأثیر بیشتری بر عملکرد شغلی دارد تا ارتباط بین سرمایه اجتماعی برای تعامل بین همکاران از طریق رسانه های اجتماعی در سازمان ها. علاوه بر این ، پل زدن سرمایه اجتماعی بر عملکرد شغلی کارگران مرد بیشتر از کارگران زن تأثیر می گذارد ، اما پیوند سرمایه اجتماعی بیشتر بر کارگران زن نسبت به مردان اثردارد.

محدودیت ها/مفاهیم تحقیق – این مطالعه با افزودن اثرات واسطه ای رضایت شغلی و رضایت رابطه ای و تعدیل کننده جنسیت به مدل ، نظریه سرمایه اجتماعی را گسترش داد.

مفاهیم کاربردی – این مطالعه نشان می دهد که مدیران شرکت باید به کارگران آموزش دهند که چگونه از رسانه های اجتماعی برای مناسب بودن هزینه های خود استفاده کنند و رابطه تیم کار را برای تعیین استراتژی های مناسب برای کارگران زن و مرد در نظر بگیرند.

اصالت/ارزش – این مطالعه دانش قبلی نظریه سرمایه اجتماعی را برای کارگران که از طریق رسانه های اجتماعی در سازمانها با همکاران خود تعامل دارند ارتقا می بخشد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Social capital affects job performance through social media

Abstract

Purpose – This study aims to explore the impact of social capital on job performance when workers interact with coworkers through social media in organizations. Design/methodology/approach – Structural equation modeling was conducted, and a sample of 230 workers in Taiwan was investigated. Findings – This study found that bonding social capital has a greater impact on job performance than bridging social capital for interactions among coworkers through social media in organizations. Moreover, bridging social capital affects job performance more strongly for male workers than for female workers, but bonding social capital affects job performance more strongly for female workers than for male workers. Research limitations/implications – This study extended social capital theory by adding the mediating effects of job satisfaction and relational satisfaction and the moderating effect of gender into the model. Practical implications – This study suggests that company managers need to train workers how to use social media to appropriate their affordances and consider the work team relationship to position adequate strategies for male and female workers. Originality/value – This study advances the previous knowledge of social capital theory for workers interacting with coworkers through social media in organizations.