تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری در بانکداری شرکتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24

تعداد کلمات : 6400

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1189 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری در بانکداری شرکتی: کاربرد در بانک در قزاقستان

 چکیده

یکی از مؤسساتی که در بخش خدمات خدمات گسترده ای ارائه می دهد، بانک ها هستند. در بخش بانکی نیز آگاهی از نحوه ادراک مشتریان از خدمات بسیار مهم است. به همین دلیل، اصلاح خدمات با سنجش مستمر رضایت مشتریان بانک ها به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. مطالعات متعددی با هدف سنجش کیفیت خدمات نیز در بخش بانکی انجام شده است. در زمینه ارائه خدمات موثرتر به مشتریان در بانکداری شرکتی، توسعه پیشنهادهای ملموس و عملی بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. بنابراین، در این تحقیق تلاش می شود تا چگونگی درک مشتریان از خدمات و ویژگی های آنها در بخش بانکداری شرکتی را دریابد. هدف از این تحقیق سنجش نحوه درک مشتریان از سطح کیفیت خدمات بانک است. با توجه به درجه اهمیتی که به ابعاد کیفی پیش‌بینی‌شده داده می‌شود، سعی شد با اولویت دادن به کدام بعد یا ابعاد، سطح کیفی ارتقا یابد. به عنوان یک مدل، اجرای «مدل سنجش کیفیت خدمات SERVQUAL» که توسط پاروسمن، زیتمال و بری توسعه یافته است، پیش‌بینی شده است. رضایت یا نارضایتی مشتریان با مدل مذکور ارزیابی می شود. این مدل بر روی بانک ها به عنوان نهادی در بخش خدمات اعمال شده است. در ارزیابی نتایج نظرسنجی از تحلیل های آماری، پایایی و همبستگی استفاده شد. نتایج نشان داده است که کیفیت خدمات تاثیر زیادی بر رضایت مشتری دارد(رضایت مشتری در بانکداری شرکتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:The Impact of Service Quality to Customer Satisfaction in theCorporate Banking: An Application on Bank in Kazakhstan

Abstract

 One of the institutions in the service sector that provides widespread services is the banks. In the banking sector, also is very important to know how the service is perceived by the customers. For this reason, it becomes an inevitable necessity go to healings in dissatisfied services by continuously measuring customer satisfaction of banks. Numerous studies aimed at measuring service quality have also been conducted on the banking sector. In terms of providing more effective service to customers in corporate banking, develop concrete and practical proposals becomes more important than ever. Thus, the research will try to find out how the service is perceived by the customers and their features in the corporate banking sector. The purpose of this research is to measure in a concrete way how the customers perceive the level of service quality of the bank. According to the degree of importance given to the foreseen quality dimensions, tried to be determine how to make improvement by given priority to which dimension or dimensions to upgrade the quality level. As a model has been foreseen implement of “SERVQUAL service quality measurement model” developed by Parasuraman, Zeithhaml and Berry. Satisfaction or dissatisfaction of the customers is evaluated with the mentioned model. This model has been applied on the banks as an institution in the service sector. In the evaluation of survey results were used statistical, reliability and correlation analyses. The results have shown that service quality has a great impact on customer satisfaction.