رفتار کارآفرینانه و ایجاد سرمایه گذاری جدید: چشم انداز روانکاوی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 8500

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1156 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رفتار کارآفرینانه و ایجاد سرمایه گذاری جدید: چشم انداز روانکاوی

چکیده

 هدف از این مطالعه بررسی روند کارآفرینی ایجاد سرمایه گذاری جدید از طریق یک رویکرد روانکاوی است. این مقاله با استفاده از ادبیات روانکاوی موجود، چارچوبی را برای توضیح روند کارآفرینی پیشنهاد می‌کند که منجر به ایجاد ایده‌هایی برای ایجاد سرمایه گذاری جدید توسط افراد می‌شود. این چارچوب از مجموعه‌ای از فرایندهای بهم پیوسته تشریح می‌شود که رفتار کارآفرینی را از طریق شناسایی سه مرحله توضیح می‌دهد: رؤیا، ایده تجاری و ایجاد سرمایه گذاری جدید. اگرچه این ادبیات مدیریتی و سازمانی قبلی را تأیید می‌کند، اما این مقاله با تأکید بر مکانیسم‌های ناخودآگاه تشویق به مشاغل جدید بیشتر بر “جنبه تاریک” فرایند کارآفرینی متمرکز است. چارچوب پیشنهادی درک دقیق‌تری از اقدامات کارآفرینان را فراهم می‌کند و بینش جدیدی را درباره تکامل روند کارآفرینی ارائه می‌دهد(رفتار کارآفرینانه و ایجاد سرمایه گذاری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Entrepreneurial Behaviour and New Venture Creation: the Psychoanalytic Perspective

Abstract

 The aim of this study is to investigate the entrepreneurial process of new venture creation through a psychoanalytic approach. Building upon existing psychoanalytic literature, the manuscript proposes a framework for explaining the entrepreneurial process that results in individuals forming ideas for new venturecreation.Theframeworkiscomposedofasetofinterrelatedprocessesexplainingentrepreneurial behaviour through the identification of three stages: dream, business idea, and new venture creation. Though it acknowledges previous managerial and organizational literature, this paper focuses more on “the dark side” of the entrepreneurial process by stressing the unconscious mechanisms that encourage new business ventures. The proposed framework provides a more detailed understanding of entrepreneurs’ actions and offers new insights into the evolution of the entrepreneurial process.