روشهای آموزشی: مرور و تحلیل

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 32

تعداد کلمات : 12500

مجله : Integrative Literature Review

انتشار : 2014

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1135 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:روشهای آموزشی: مرور و تحلیل

 چکیده

در مرور  منابع روشهای آموزشی گزارش شده ، ۱۳ مورد مشخص شد: مطالعه موردی، آموزش مبتنی بر بازی، کارآموزی، چرخش شغلی، سایه سازی شغل، سخنرانی، راهنمایی و کارآموزی، آموزش برنامه ریزی شده، مدل سازی نقش، بازی نقش، شبیه سازی، محرک آموزش و تمرین تیمی.  ماهیت و ویژگیهای این روشهای آموزشی و روابط بین آنها با استفاده از هفت معیار زیر مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد: شیوه یادگیری، محیط یادگیری، حضور مربی، مجاورت، سطح تعامل، ملاحظات هزینه و نیازهای زمانی. نتایج حاصل از این بررسی عمیق نشان می دهد که اکثر روش های آموزشی تعاملی نیستند، شامل انجام کار بوده و یا در محیط غیر شغلی انجام می شوند. همانطور که انتظار می رفت، میتوان نتیجه گرفت که پیشرفت های تکنولوژیکی حالت تحویل را به گزینه های مختلف از راه دور گسترش داده است. مشخصات ۱۳ روش آموزشی مشخص شده از این تحقیق باید به متخصصان در انتخاب روشهای آموزشی مناسب برای نیازها و شرایط آنها کمک کند و به عنوان بستری برای تحقیقات و توسعه آینده عمل کند(روشهای آموزشی: مرور و تحلیل).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Training Methods: A Review and Analysis

Abstract

 In reviewing training methods reported in the literature, 13 were identified: case study, games-based training, internship, job rotation, job shadowing, lecture, mentoring and apprenticeship, programmed instruction, role-modeling, role play, simulation, stimulus-based training, and team-training. The nature and characteristics of these training methods and the relationships among them were analyzed using the following seven criteria: learning modality, learning environment, trainer presence, proximity, interaction level, cost considerations, and time demands. Results from this in-depth review suggest that the majority of training methods are not interactive, involve doing, and are off-the-job. As expected, it also concluded that technological advancements have expanded the delivery mode to various distance options. Profiles for the 13 identified training methods generated from this research should assist practitioners in selecting training methods most suitable for their needs and circumstances and serve as a platform for future research and development.