روندها و الگوهای آموزش از راه دور (۲۰۱۴-۲۰۱۹): تلفیقی از مقالات علمی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 7800

مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1105 بازدید
27,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:روندها و الگوهای آموزش از راه دور (۲۰۱۴-۲۰۱۹): تلفیقی از مقالات علمی و دیداری سازی چشم انداز فکری

 چکیده

  زمینه آموزش از راه دور (DE) پویا است و دائما در حال پیشرفت است. با توجه به تغییرات حوزه های اجتماعی-فرهنگی ، جمعیت شناختی ، سیاسی و تکنولوژیکی منعکس و سازگار می شود. بنابراین ، برای آگاهی بهتر از تحقیقات آینده ، نیاز به درک فعالیتهای گذشته و حال در این زمینه وجود دارد. هدف اصلی این مطالعه بررسی تحقیقات DE از طریق روش های داده کاوی و تجزیه و تحلیل ، استفاده از تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی (SNA) و متن کاوی برای انجام تجزیه و تحلیل کتابشناختی بود. یافته ها سه زمینه اصلی تحقیق DE را برجسته کرد: (الف) مسائل مربوط به آموزش باز ؛ (ب) طراحی ، پشتیبانی و تضمین کیفیت DE آنلاین ؛ و (ج) پیاده سازی و استفاده از فناوری آموزشی ، رسانه ها و ابزارهای دیجیتالی. SNA داده های کتاب سنجی مشارکتهای نظری محوری را مشخص کرده است ، از جمله اینکه زمینه های آموزش از راه دور و فناوری آموزشی به هم نزدیک می شوند. این مقاله با توصیه هایی برای جهت تحقیقات آینده خاتمه می یابد(روندها و الگوهای آموزش).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Trends and Patterns in Distance Education (2014–2019): A Synthesis of Scholarly Publications and a Visualization of the Intellectual Landscape

  Abstract

 The field of distance education (DE) is dynamic and constantly evolving; it reflects and adapts according to changes in socio-cultural, demographic, political, and technological domains. Thus, there is a need to understand past and present activities in the field, in order to better inform future research. The main purpose of this study was to examine DE research through data mining and analytics approaches, using social network analysis (SNA) and text mining to conduct a bibliographic analysis. The findings highlighted three main strands of DE research: (a) issues related to open education; (b) the design, support, and quality assurance of online DE; and (c) the implementation and use of educational technology, media, and digital tools. SNA of the bibliometric data identified pivotal theoretical contributions, including that the fields of distance education and educational technology converge. The article concludes with recommendations for future research directions.