ایده‌های قوی ساخت: ساخت فراتر از برنامه‌ی آموزشی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 8

تعداد کلمات : 4200

مجله : Journal of Innovation and Entrepreneurship

انتشار : 2016

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
18 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1273 بازدید
27,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:ایده‌های قوی ساخت: ساخت فراتر از برنامه‌ی آموزشی

 چکیده

 در این مقاله، به جای در نظر گرفتن شیوه‌ی تطبیق متقیم فعالیت‌های سازنده و فناوری‌های تولید و ساخت با استانداردهای موجود و یا میزان پوشش محتوای کارامد، شبکه‌ای از ایده‌ها و چشم انداز های قوی را ارائه می‌کنم که ارتباط بسیار نزدیکی با ایده‌های دیگر، ایده‌های شخصی یادگیرنده دارد و برای حل مسائل مهم سودمند است. علاوه بر این، من استدلال می‌کنم که ایجاد محیط‌های یادگیری که در آن فراگیران با این ایده‌های قدرتمند روبرو می‌شوند و از آنها بهره می‌گیرند، به مربیان، مربیان، سرپرستان و طراحان متعهد هستند که متعهد به ایجاد فضایی برای یادگیرنده برای انتخاب‌های معنادار، جستجوی برنامه ریزی و کشف و همکاری باشند.، پروژه‌ای که کودکان را در ساخت اسباب بازی برای اعضای جامعه خود درگیر می‌کند، به طور خلاصه برای برجسته کردن امکانات و چالش‌های اجرای ویژگی‌های طراحی که تمرکز آن بر جذب دانش آموزان با ایده‌های قدرتمند است، مختصراً شرح داده شده است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: The powerful ideas of making: building beyond the curriculum

Abstract

In this paper, rather than consider how fabrication technologies and maker activities can be directly matched to existing standards or allow for more efficient content coverage, I position making as a network of powerful ideas and perspectives that are highly connected to other ideas, personal and syntonic to the learner, and are immediately useful for solving problems of personal importance. Furthermore, I argue that creating learning environments where learners encounter and take ownership of these powerful ideas requires instructors, coaches, administrators, and designers that are committed to creating space for the learner to make meaningful choices, to tinker and explore, and to collaborate. Bots for Tots, a project that engages children in making toys for members of their community, is briefly described to highlight the affordances and challenges of implementing design features that focus on engaging learners with powerful ideas.

 
    دیدگاهتان را بنویسید