رضایت مشتری و سرویس های دستگاه خودپرداز (ATM): مرور منابع

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 14

تعداد کلمات : 5800

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1172 بازدید
21,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رضایت مشتری و سرویس های  دستگاه خودپرداز (ATM):  مرور منابع

 چکیده

  هدف از این مطالعه شناسایی شکاف های موجود در منابع در زمینه رضایت مشتری و استفاده از خدمات دستگاه های فروش دستگاه خودپرداز در نیجریه است. این تحقیق با تحقیقات علمی که رضایت مشتری را در سه بعد ۱) برآوردن نیاز ۲) عملکرد قطع مصرف ۳) مدل رفتار مصرف کننده که در طول زمان تغییر می کند ، فرض می کند. برخی از محققان میزان رضایت را از طریق؛ امنیت ، سرعت ، سهولت استفاده ، راحتی ، سودمندی ، دسترسی و غیره بررسی کردند. با این حال ، این مطالعه دستگاه های ای تی ام را به عنوان یک دستگاه مخابراتی کامپیوتری تأیید می کند که امکان انجام معاملات مالی را به صورت عمومی توسط مشتری فراهم می کند. بنابراین ، این مطالعه نتیجه می گیرد که یافته های تحقیقات قبلی ناسازگار یا ترکیبی است ، از این رو ، هیچ یک از تحقیقات منابع را در زمینه رضایت مشتری و خدمات دستگاه خودپرداز   مرور نمی کند(سرویس های دستگاه خودپرداز).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Customer Satisfaction and Automated Teller Machine (ATM) Services: A Review of Related Literature

Abstract

 The aim of the study is to identify the gaps within the literature in the area of customer satisfaction and the use of automated teller machine services in Nigeria. The research concurred with the scholarly researches that conceptualized customer satisfaction in to three dimensions 1) fulfillment of need 2) function of discontinuation 3) model of consumer behavior that changes over time. Some scholars measure satisfaction through; security, speed, ease of use, convenience, usefulness, accessibility etc. However, the study concurred with the researches that confirm automated teller machines as a computerized telecommunication device that enables the financial transaction to be performed publicly by the customer. Thus, the study conclude that the findings of previous researches are inconsistent or mixed result, hence, none of the researches review literature within the context of customer satisfaction and automated teller machine services.