رفتار مشتری در زنجیره تامین اومنی چنل تحت سرویس های شبکه های اجتماعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15

تعداد کلمات : 8000

مجله : Industrial Management & Data Systems

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
3 سپتامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1123 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رفتار مشتری در  زنجیره تامین اومنی چنل تحت سرویس های شبکه های اجتماعی

 چکیده

  هدف-هدف این مقاله تجزیه و تحلیل چگونگی تأثیر خدمات شبکه های اجتماعی (SNS) بر رفتار مصرف کنندگان در زنجیره تامین اومنی چنل با استفاده از روش تحقیق معکوس است.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – در ابتدا ، یک پرسشنامه برای به دست آوردن داده ها در مورد رابطه بین عوامل درک کانالها و رفتار مصرف کننده اجرا شد. پس از آن ، یک مدل معادله ساختاری ساخته شد و رفتار مصرف کننده در زنجیره تامین اومنی چنل تعیین شد.

در نهایت ، اهمیت عوامل مختلفی که بر رفتار مصرف کننده در زنجیره تامین اومنی چنل تحت SNS تأثیر می گذارد ، تعیین شد.

یافته ها – نتیجه گیری ها تأیید می کند که هنگامی که خریداران اطلاعاتی را از شبکه های اجتماعی به دست می آورند ، تأثیر مثبتی بر رفتارهای مصرف کننده ایجاد می شود. با این حال ، صرف نظر از ترمینال آنلاین ، آفلاین یا تلفن همراه ، کمبودها در عدم بازخورد مصرف کنندگان از کالاهای خریداری شده و سوگیری بازخورد نشان داده می شود. اصالت/ارزش-این مطالعه راه هایی را برای استفاده م Sثر از SNS ها در ایجاد زنجیره تامین اومنی چنل بررسی کرد. در همین حال ، پیشنهادات مربوطه به گونه ای ارائه شد که شرکت ها از نیازهای مصرف کنندگان مطلع شوند(سرویس های شبکه های اجتماعی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Consumer behavior in the omni-channel supply chain under social networking services

Abstract

Purpose – Increasing academic communities and practitioners begin to explore a novel method to reduce environmental pollution and realize green logistics delivery. Additionally, China’s Statistical Yearbook shows that the number of private cars has reached 165 million in China. Under this background, this study proposes a green delivery method by the combination of sharing vehicle (private cars) and IoT (Internet of things) from the Purpose – The purpose of this paper is to analyze how social networking services (SNSs) affect consumers’ behaviors on the omni-channel supply chain by using a reverse research method. Design/methodology/approach – Initially, a questionnaire was administered to obtain data on the relationship between the perception factors of channels and consumer behavior. Subsequently, a structural equation model was constructed, and consumer behavior were determined in the omni-channel supply chain. Finally, the importance of various factors that affected consumer behavior in the omni-channel supply chain under SNSs was determined. Findings – Conclusions affirm that a positive effect on consumer channel behaviors occurs when buyers obtain information from social network platforms. However, regardless of online, offline, or mobile terminal, shortcomings are indicated in consumers’ lack of feedback on purchased goods and the bias of feedback. Originality/value – The study explored ways to efficiently apply SNSs in building the omnichannel supply chain. Meanwhile, corresponding suggestions were provided such that companies will know about consumer needs.