تجزیه و تحلیل شاخص های موفقیت در یادگیری آنلاین

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 7800

مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1159 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل شاخص های موفقیت در یادگیری آنلاین

 چکیده

این مقاله به بررسی تأثیر ویژگی های شخصیتی ، سبک های یادگیری ، جنسیت و عوامل دوره آنلاین (دشواری دوره ، وابستگی گروهی ، مطالب ارائه شده و غیره) در موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره های آنلاین و میزان موفقیت کلی آنها از طریق کلاس های سنتی می پردازد. عملکرد دانش آموزان در محیط یادگیری آنلاین هنوز تصور جدیدی است و تعداد زیادی از جزئیات هنوز ناشناخته است ، در تضاد کامل با جزئیات شناخته شده در مورد روشهای یادگیری سنتی. انواع مختلف یادگیرندگان به دوره های آنلاین و سنتی پاسخ متفاوتی می دهند. یک مطالعه موردی انجام شد که در آن از دانش آموزان خواسته شد در طول یک ترم در دو دوره آنلاین با سطوح دشواری متفاوت شرکت کنند. از تحلیل واریانس یک طرفه برای تعیین عوامل موثر بر عملکرد تحصیلی دانشجویانی که در دوره های آنلاین شرکت می کنند و همچنین برای موفقیت کلی تحصیلی آنها استفاده شده است ، استفاده شد. یافته های حاصل از مطالعه موردی نشان می دهد که نمرات دانش آموزان دختر کمی بهتر است ، دشواری درس بر نتایج آزمون تأثیر می گذارد ، دانش آموزان هیجانی بیشتر مستعد محیط های آنلاین هستند و تشخیص سبک های یادگیری در کلاس های آنلاین دشوارتر است(شاخص های موفقیت در یادگیری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Analysis of Success Indicators in Online Learning

Abstract

 This article examines the impact of personality traits, learning styles, gender, and online course factors(course difficulty, group affiliation, provided materials, etc.) in the academic success of students taking online courses and their overall success rate through traditional classes. Students’ performance in theonline learning environment is still a new perception, and a fair numbers of details are still unknown, in stark contrast to the details known in regard to traditional learning methods. Different types of learners respond differently to online and traditional courses. A case study was performed in which students were asked to attend two online courses, with different difficulty levels, during one semester. One-way analysis of variance was used to determine which factors are significant for the academic performance of students taking online courses, as well as for their overall academic success. Findings from the case study indicate that female students score slightly better, course difficulty has impact on test results, emotional students are more susceptible to online environments, and learning styles aremore difficult to identify in online classes.