چارچوب مفهومی برای شناسایی ابعاد کلیدی برندینگ کارکنان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 34

تعداد کلمات : 12500

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
30 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1725 بازدید
34,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:چارچوب مفهومی برای شناسایی ابعاد کلیدی برندینگ کارکنان: مطالعه‌ی مربوط به صنعت مهمان نوازی (هتل داری)

 چکیده  

 این تحقیق، با ایجاد یک چارچوب مفهومی برای شناسایی ابعاد کلیدی برندینگ کارکنان در زمینه‌ی صنعت هتل داری و مهمان نوازی هند که در مطالعات پیشین نادیده گرفته شده است، به غنی شدن منابع و مطالعات کمک می‌کند. یک رویکرد مبتنی بر نظر سنجی در نمونه‌ی شامل ۴۲۱ کارمند ارتباط با مشتری در ده هتل زنجیره‌ای لوکس، در پنج مقصد گردشگری شمال هند، استفاده شده است. هدف اصلی این مطالعه، سنجش دیدگاه‌های کارکنان در خصوص تلاش‌های مدیریت برند داخلی و خارجی توسط هتل‌های زنجیره‌ای لوکس می‌باشد. بنابراین، مدل مفهومی از طریق تحلیل عاملی تاییدی با استفاده از تحلیل ساختار همزمان (AMOS 20) طراحی و تست شد. پس از مرور منابع و انجام تحقیقات تجربی، این مطالعه، برندینگ کارکنان را به صورت سازه‌ی انعکاسی مرتبه اول پنج بعدی یعنی مدیریت منابع انسانی ادراک شده‌ی برند محور، ارتباطات برند داخلی ادراک شده، رهبری تحول گرایانه ی اختصاصی برند ادراک شده، پشتیبانی برند محور ادراک شده و اعتبار برند خارجی ادراک شده اعتبارسنجی می‌کند. در نهایت، بحث، اهمیت تحقیق، محدودیت و دستور العمل های آینده ارائه می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A conceptual framework for identifying key employee branding dimensions: A study of hospitality industry

Abstract

The current research adds to the employee branding literature by building a conceptual framework to identify key employee branding dimensions in the context of the Indian hospitality industry that has been overlooked by the previous literature.Asurvey-basedapproachisemployedonasampleof421customercontact employees of the top ten luxury chain hotels, operating in five major tourist destinations of Northern India. The main thrust of the study is to gauge employees’ perspectives concerning internal and external brand management efforts pursued by luxury chain hotels. Thus, a conceptual model was designed and tested through confirmatory factor analysis using Analysis of Moment Structures (AMOS v. 20). After reviewing the extant literature and conducting an empirical investigation, the study validates employee branding as a five-dimensional first-order reflective construct namely perceived brand-centred human resource management, perceived internal brand communication, perceived brand-specific transformational leadership, perceived brand oriented support and perceived external brand prestige. The paper concludes with discussion, implications, provides limitations and directions for further research.
دیدگاهتان را بنویسید