شکست بازار رسانه ای نیجریه، علل، پیامدها و راه حل ها

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 12

تعداد کلمات : 4700

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1091 بازدید
22,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شکست بازار رسانه ای نیجریه، علل، پیامدها و راه حل ها

 چکیده

صنعت رسانه، به ویژه ژانر روزنامه، مسلماً در حال شکست است و دلیل آن این است که محصول اطلاعاتی با هزینه نهایی ثابت و کم هستند. به عبارت دیگر، تولید محتوای رسانه‌ای پرهزینه است، اما بازتولید آن ارزان است و از طریق فناوری‌های اطلاعاتی جدید به مصرف‌کنندگان منتقل می‌شود که خدمات اطلاعاتی را «رقابتی» و «کالا»تر کرده است. سازمان رسانه ای به دلیل ساختار، عملکرد و مقررات آن در جامعه ای که در آن فعالیت می کند به عنوان یک بازار توصیف شده است. اگرچه این مورد در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی است، اما هیچ مطالعه شناخته شده ای وجود ندارد که به ترتیب بر شکست بازار رسانه ای در زمینه آفریقا و نیجریه تمرکز کند. مفهوم این امر این است که مطالعات انجام شده در مناطق دیگر را می توان در بقیه آفریقا تعمیم داد، و ممکن است به دلیل فرهنگ، ترجیحات رسانه ای و میزان مصرف، سیاست و سایر پویایی های محلی، تصویر واقعی را نشان ندهد. در مقابل این پس‌زمینه است که این مطالعه بر شکست بازار رسانه‌ای در زمینه‌های نیجریه تمرکز دارد. این مقاله عوامل مختلفی را که منجر به شکست بازار روزنامه‌ها در نیجریه شده است، نشان می‌دهد که شامل رسانه‌های اجتماعی، فساد و چالش‌های فیزیکی می‌شود. راه حل هایی نیز به منظور احیای صنعت بیمار رسانه های چاپی در نیجریه ارائه شده است. این مقاله استدلال می‌کند که در صورت عدم مداخله فوری، این بخش حیاتی که منابع جایگزین اطلاعات را برای اکثریت قریب به اتفاق مخاطبان فراهم می‌کند، علاوه بر از دست دادن مشاغل، با انقراض روبرو خواهد شد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Nigeria Media Market Failure, Causes, Implications and Solutions

Abstract

 The media industry, especially the newspaper genre is arguably failing slowly, and the reason is because the information product is characterised by fixed and low marginal cost. In other words, media content is expensive to produce but cheap to reproduce and passed to consumers via the new information technologies that have made information services more ‘competitive’ and ‘commodified’. The media organisation has been described as a market owing to its structure, functions and regulations in the society where it operates. Although this is the case in Europe, Asia, and North America, there is no known study that focuses on the media market failure in African and Nigerian contexts respectively. The implication of this is that studies carried out in other areas could be generalised on the rest of Africa, and it may not truly paint the picture due to culture, media preferences and consumption rate, politics and other local dynamics. It is against this backdrop that this study focuses on media market failure in Nigeria contexts. The paper unveils the different factors that led to newspapers market failure in Nigeria which include the social media, corruption and physical challenges. Solutions are also proffered in order to resuscitate the ailing print media industry in Nigeria. The paper argues that in the event of lack of urgent intervention, this vital sector that provides alternative sources of information for a vast majority of audiences will face extinction in addition to loss of jobs.