ارزیابی شیوه های مدیریتی در میان کارکنان آموزشی و غیر آموزشی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 31

تعداد کلمات : 8800

مجله : International Journal of Managerial Studies and Research (IJMSR)

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
14 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1236 بازدید
30,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی  شیوه های مدیریتی در میان کارکنان آموزشی و غیر آموزشی موسسه ی  آکادمیک مدیریت شده توسط  تعاونی در فیلیپین: مطالعه ی موردی لیسوم دسبو

 چکیده  

 هدف این مطالعه تعیین میزان پیاده سازی کارکردهای مدیریتی در لیسوم دسبو به منظور توصیه‌ی طرح پیشنهادی برای بهبود مدیریت مدرسه است. به طور اخص، این مطالعه از پرسنل آموزشی و غیر آموزشی و غیر آموزشی خواست تا میزان مشارکت خود را در پیاده سازی و اجرای کارکردهای مدیریتی نظیر سازمان دهی، برنامه ریزی، رهبری و کنترل ارزیابی کرده و تفاوت‌های معنی دار در ارزیابی‌ها را با کارکنان آموزشی و غیر آموزشی در خصوص میزان پیاده سازی کارکردهای مدیریتی استفاده می‌کند. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است که در این مطالعه از پرسشنامه محقق ساخته به عنوان ابزار اصلی جمع آوری داده‌ها استفاده شده و با مصاحبه‌های بدون ساختار به منظور بررسی پاسخ‌های ۲۶ نفر از پاسخ دهندگان کل این مطالعه که شامل ۲۰ نفر از تدریس و ۶ نفر غیر آموزشی بود، تکمیل شده است.. یک هیئت متخصص اعتبار و روایی ابزارها را تعیین کرد. ارزیابی‌های انجام شده توسط پرسنل تدریس و غیرآموزشی در مورد میزان تجلی اجرای وظایف مدیریتی در لیسه دی سبو نشان داد که از نظر برنامه ریزی و عملکردهای سازماندهی، این هر دو تا حد زیادی توسط تدریس تجلی یافته‌اند کارکنان و به میزان بسیار زیادی توسط کارکنان غیر تدریس، به ترتیب. برای عملکرد سازماندهی، آن را تا حد زیادی توسط کادر آموزشی و تا حد بسیار زیادی توسط پرسنل غیر تدریس آشکار کرد. با توجه به عملکردهای پیشرو و کنترل کننده، این موارد تا حد زیادی توسط هر دو گروه از پاسخ دهندگان آشکار شد(شیوه های مدیریتی در میان کارکنان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Assessment on the Management Practices among Teaching andNon-Teaching Staff of an Academic Institution Managed by a Primary Cooperative in the Philippines: The Case of Lyceum De Cebu

Abstract

This study sought to determine the extent of implementation of the basic management functions manifested in Lyceum de Cebu in order to recommend proposal for enhancement to the school’s administration. Specifically, the study required the teaching and non-teaching personnel to assess their extent of manifestation in the implementation of management functions such as planning, organizing, leading and controlling; determined the significant differences in the assessments made by the teaching and non-teaching staff of Lyceum de Cebu as to the extent of implementation of the management functions. The descriptive survey method was used in this study which utilized researcher made questionnaires as the main instruments of data collection and were complemented with unstructured interviews to verify the responses given by the 26 total respondents of the study composed of 20 teaching and 6 non-teaching staff of Lyceum de Cebu. A panel of experts determined the validity of the instruments. The assessments made by the teaching and non-teaching personnel as to the extent of manifestation of the implementation of the management functions in Lyceum de Cebu revealed that in terms of the planning and organizing functions, these were both manifested to a great extent by the teaching staff and to a very great extent by the non-teaching staff, respectively. For the organizing function, it was manifested to a great extent by the teaching staff and to a very great extent by the non-teaching personnel. With regard to the leading and controlling functions, these were manifested to a great extent by both groups of respondents. The Fisher’s t-test of differences revealed that there were no significant differences in the assessments made by the teaching and non-teaching personnel on the extent to which the management functions were manifested in Lyceum de Cebu.
دیدگاهتان را بنویسید