شیوه های مسئولیت اجتماعی شرکت ها و عملکرد سازمان های عمومی در کنیا: مرور نقادانه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 8000

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1122 بازدید
24,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شیوه های مسئولیت اجتماعی شرکت ها و عملکرد سازمان های عمومی در کنیا: مرور نقادانه

 چکیده

 شکی نیست که مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) در حال حاضر یک مفهوم جهانی و یکی از ویژگیهای برجسته تجارت بین المللی است، و عملکرد آن در کشورهای مختلف متفاوت است. مطالعات گذشته نشان می دهد که شرکتی که مسئولیت اجتماعی دارد، اذعان می کند که در محیط مشترک وجود دارد و فعالیت می کند. هدف از این مطالعه نقد شیوه های مسئولیت اجتماعی شرکت ها (فعالیت های بشردوستانه، اخلاقی، اقتصادی و قانونی) بر عملکرد سازمان های دولتی بود. این امر با تأثیر متقابل رابطه یک سازمان بر طیف گسترده ای از ذینفعان مشخص می شود که تحت تأثیر قرار گرفته و در نهایت می توانند بر دستیابی به اهداف خود تأثیر بگذارند. این مقاله نتیجه می گیرد که برای نهادینه شدن CSR در کنیا، باید به شرایطی که جذب CSR را متوقف می کند مانند فقدان مقررات دولتی و ظرفیت و تعهد آن برای اجرای مقررات، توجه شود. همچنین توصیه می کند که دولت باید به سازمان ها مشوق هایی بدهد تا بتوانند CSR بیشتری را اجراکنند. تحقیقات بیشتری باید برای شناسایی سایر متغیرهایی که ممکن است بر عملکرد یک شرکت مانند سیاست دولت در مورد مالیات و مقررات موجود در یک کشور تأثیر بگذارند، انجام شود. بر اساس یافته های مطالعه، همه سازمانهای عمومی باید برخلاف شیوه فعلی که برخی از سازمانها آن را به عنوان یک موضوع استراتژیک در نظر می گیرند، از CSR استقبال کنند. این مطالعه نتیجه می گیرد که فعالیت های CSR در سازمان های عمومی نمی تواند جدا از سایر عناصر کسب و کار عمل کند. این مهم است که همه استراتژی ها و قابلیت های حوزه عملکردی، از جمله پشتیبانی کامل مدیریت به منظور سازگاری با اهداف و استراتژی های واحد تجاری، سازمان ها برای رقابت، باید برای دستیابی به هماهنگی و همکاری بیشتر در رویکردهای مسئولیت اجتماعی شرکت تلاش کنند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Corporate Social Responsibility Practices and Performance of Public Organizations in Kenya: A Critical Review

  Abstract

 There’s no doubt that Corporate Social Responsibility (CSR) is now a global concept and a prominent feature of international business, with its practice localized and differing across countries. Past studies suggest that a firm which is socially responsible acknowledges that it exists and operates in a shared environment. The purpose of this study was to critique corporate social responsibility practices (philanthropic, ethical, economic and legal activities) on public organization’s performance. This is characterized by a mutual impact of an organization’s relation on a broad variety of stakeholders, who are affected by and can eventually affect the achievement of its objectives. This article concludes that for the institutionalization of CSR in Kenya, attention must be paid to conditions that stifle CSR uptake such as lack of government regulations and its capacity and commitment to enforce regulation. It also recommends that the government should provide incentives to organizations to enable them practice CSR more. Further research should be done to identify other variables that may influence the performance of a firm such as government policy on taxation and regulations existing in a country. Based on the findings of the study, all public organizations should embrace CSR unlike current practice where some of the organizations consider it as a strategic issue. The study concludes that CSR activities in public organizations cannot operate in isolation from other elements of the business. It is important that all the functional area strategies and capabilities, including full support from management in order to be consistent with the business unit goals and strategies, organizations to be competitive, they have to strive to achieve greater coordination and collaboration of corporate social responsibility approaches required in its management.