بررسی طراحی زلزله ای پی و فونداسیون پل های اتوبان با تاثیر آبگونه سازی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 27

تعداد کلمات : 5300

مجله : Soils and Foundations

انتشار : 2014

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
28 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1529 بازدید
14,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی  طراحی زلزله ای  پی و فونداسیون پل های اتوبان  با تاثیر آبگونه سازی  از زمین لرزه ی کوبه در سال ۱۹۹۵  

 چکیده

طراحی پل‌های آزاد راه به صورت لرزه‌ای بر اساس آسیب زمین لرزه و روند ترقی در مهندسی زلزله بهبود یافته است. کتاب ویژگی‌های طراحی برای پل‌های آزاد راه، به خصوص طراحی لرزه‌ای، از زمان زمین لرزه‌ی کوبه چندین بار منتشر شده است. این منبع، بهبودهای مهم را در فنون طراحی مقاوم به زلزله برای پی‌های پل آزاد راه با تأثیر آبگونه سازی از زمان زلزله‌ی کوبه نشان می‌دهد(طراحی زلزله پی وفونداسیون پل اتوبان). توجه بخصوصی بر ارزیابی پتانسیل آبگونه سازی، طراحی شمع و پایه‌ی پل و نیز تکیه گاه‌ها و طراحی زلزله‌ای پی‌ها برای جریان القا شده با آبگونه سازی می‌باشد(طراحی زلزله پی وفونداسیون پل اتوبان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Seismic design of highway bridge foundations with the effects of liquefaction since the 1995 Kobe earthquake

Abstract

The seismic design of highway bridges has been improved through the lessons learned from earthquake damage and advances in earthquake engineering. The Design Specifications for Highway Bridges, including a volume on seismic design, have been revised three times since the 1995 Kobe earthquake. This report presents the major changes and improvements in the seismic design techniques for highway bridge foundations with the effects of liquefaction and their background since the 1995 Kobe earthquake. Particular emphasis is placed on the liquefaction potential assessment, ductility design of pier and abutment foundations for liquefaction, and seismic design of pier foundations for liquefaction-induced ground flow.

 

    دیدگاهتان را بنویسید