عنوان فارسی مقاله:طراحی ماژولها برای یادگیری
چکیده
در طی ۵۰ سال گذشته، آموزش سطح سوم توسعه یافته و متنوعتر شده است و تقاضا و انتظاراتی که نسبت به مؤسسات آموزش عالی ایجاد شده است به شدت افزایش پیدا کرده است و با تغییراتی در تودههای دانشجویان و افزایش فشار دولت بر هزینه، روشها و نتایج همراه بوده است. برای کارکنان آکادمیک، افزایش فشار از طریق افزایش بار آموزش و تدریس، نیازهای در حال رشد مدیریتی و گزارش دهی و فشار ها برای توسعه و تقویت پروفیل تحقیقاتی آنها وجود داشته است. نظر سنجیهای انجام شده در میان کارکنان آکادمیک به طور پیوسته گزارش میکنند که آموزش یک منبع پاداش میباشد با این حال کارکنان خاطر نشان میکنند که ساعات کاری طولانی است و آنها بایستی با گروههای متنوعی از دانش آموزان سرو کار داشته باشند (مک اینس، ۲۰۰۰). در عین حال، آنها خواهان بهبود و نوسازی روشهای خود با طراحی و ارائه دورههای آموزشی و ماژولهای مؤثر میباشند. افزایش اندازه و تنوع گروه دانش آموزان بر فرایند طراحی دروس و دورههای آموزشی اثر گ گذاشته است. بیگس (۱۹۹۹) پیشنهادات ارزشمندی را برای راهبردهای طراحی دروس با توجه به افزایش جمعیت دانش اموزان ارائه کرده است و نایت (۲۰۰۲) پیشنهاد کرده است که دورههای آموزش عالی بایستی برای بیشینه سازی شانس این که یاد گیرندهها، انسجام، پیشرفت و یادگیری عمیق را تجربه کنند طراحی شوند(طراحی ماژولها برای یادگیری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.