طراحی ماژول‌ها برای یادگیری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 28

تعداد کلمات : 5600

مجله : Dublin Institute of Technology

انتشار : 2005

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
28 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1408 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:طراحی ماژول‌ها برای یادگیری

 چکیده  

 در طی ۵۰ سال گذشته، آموزش سطح سوم توسعه یافته و متنوع‌تر شده است و تقاضا و انتظاراتی که نسبت به مؤسسات آموزش عالی ایجاد شده است به شدت افزایش پیدا کرده است و با تغییراتی در توده‌های دانشجویان و افزایش فشار دولت بر هزینه، روش‌ها و نتایج همراه بوده است. برای کارکنان آکادمیک، افزایش فشار از طریق افزایش بار آموزش و تدریس، نیازهای در حال رشد مدیریتی و گزارش دهی و فشار ها برای توسعه و تقویت پروفیل تحقیقاتی آن‌ها وجود داشته است. نظر سنجی‌های انجام شده در میان کارکنان آکادمیک به طور پیوسته گزارش می‌کنند که آموزش یک منبع پاداش می‌باشد با این حال کارکنان خاطر نشان می‌کنند که ساعات کاری طولانی است و آن‌ها بایستی با گروه‌های متنوعی از دانش آموزان سرو کار داشته باشند (مک اینس، ۲۰۰۰). در عین حال، آن‌ها خواهان بهبود و نوسازی روش‌های خود با طراحی و ارائه دوره‌های آموزشی و ماژول‌های مؤثر می‌باشند. افزایش اندازه و تنوع گروه دانش آموزان بر فرایند طراحی دروس و دوره‌های آموزشی اثر گ گذاشته است. بیگس (۱۹۹۹) پیشنهادات ارزشمندی را برای راهبردهای طراحی دروس با توجه به افزایش جمعیت دانش اموزان ارائه کرده است و نایت (۲۰۰۲) پیشنهاد کرده است که دوره‌های آموزش عالی بایستی برای بیشینه سازی شانس این که یاد گیرنده‌ها، انسجام، پیشرفت و یادگیری عمیق را تجربه کنند طراحی شوند(طراحی ماژول‌ها برای یادگیری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Designing Modules for Learning

Abstract

 During the past fifty years third level education has expanded and diversified and the demands and expectations being placed on Higher Education Institutions are now formidable, with changes in the student body and increased pressure from government on costs, procedures and results. For academic staff, there are increased pressures through increased teaching loads, growing reporting and administrative requirements and pressure to develop and strengthen their research profile. Amongst academic staff surveys consistently report that teaching is a source of reward but staff say that they are working longer hours and dealing with a more diverse student group (McInnis, 2000). At the same time, they still wish to improve and innovate their practice by designing and delivering effective courses and modules. The increased size and diversity of the student group has impacted on the process of course design. Biggs (1999) offers valuable suggestions for course design strategies in the context of a growing student population and Knight (2002) argues for courses in higher education to be designed in order to maximize the chance that learners will experience coherence, progression and deep learning.

    دیدگاهتان را بنویسید