بررسی اهمیت اساسی و نقش مهم ظرفیت تلفیق دانش در استراتژی رقابتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 39

تعداد کلمات : 11000

مجله : Industrial Marketing Management

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
24 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1206 بازدید
85,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی اهمیت اساسی و نقش مهم ظرفیت تلفیق دانش در استراتژی رقابتی بر اساس نوآوری در سرویس و خدمات

 چکیده

پژوهش حاضر، چگونگی سازماندهی و مدیریت دانش شرکت‌ها جهت در اختیار گذاشتن روش‌های نوین با ارزش افزوده و با مزیت رقابتی را ارزیابی می‌کند و به فراخوان تحقیقات در این زمینه مهم و در عین حال نادیده گرفته شده پاسخ می‌دهد. به طور خاص و به طور ویژه به ارزیابی اهمیت متغیرهای ظرفیت ادغام دانش در مزیت رقابتی بر اساس نوآوری در شرکت‌های بنگاه به بنگاه و مدل سازی و تست همبستگی بین ظرفیت ادعام نواوری و دانش در خدمات و مزیت‌های رقابتی پرداخته است. یافته‌های حاصل از تحقیقات ما در مورد شرکت‌های پروژه محور استرالیایی و ایالات متحده از نظریه محوری ما پشتیبانی می‌کند که دانش جدید به دست آمده از منابع خارجی و داخلی به تنهایی کافی نیست، بلکه باید با دانش موجود ادغام شود تا راه حل‌های خدمات نوآورانه‌ای را ارائه دهد که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند. یافته‌های آزمایش اثرات غیر خطی پیکربندی دانش جدید بر نوآوری خدمات، بینش وسیع‌تری نسبت به رابطه پیشنهادی ارائه می‌دهد. مطالعات ما به فراخوان چارچوب‌های جامع مزایای رقابتی با هدایت نوآوری خدمات کمک می‌کند. این مطالعه مفاهیم نظری و مدیریتی را ارائه می‌دهد و زمینه‌هایی را برای مطالعات آینده پیشنهاد ارائه کنیم(ظرفیت تلفیق دانش در استراتژی رقابتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The central role of knowledge integration capability in service innovationbased competitive strategy

Abstract

 This study examines how B2B service firms organize and manage knowledge in order to deliver new value adding solutions and in turn competitive advantage, addressing calls for research into this important, yet neglected area. Specifically, this study: (1) examines the role of the antecedents of knowledge integration capability (KIC) in service innovation-led competitive advantage in project-oriented B2B service firms; and (2) models and empirically tests the links between KIC and service innovation, and in turn sustainable competitive advantage (SCA). Findings from our research of Australian and US project-oriented firms support our central theorization that the new knowledge acquired through external and internal sources per se is not sufficient, but should be integrated with existing knowledge in order to deliver innovative service solutions addressing clients' needs. Results from testing non-linear effects of new knowledge configurations on service innovation provide deeper insights into the suggested relationship. Our research contributes to calls for comprehensive frameworks of service innovation-led competitive advantage. We provide theoretical and managerial implications, and suggest areas for future research.