ارتباط بین نوآوری باز، ظرفیت جذب و پیوندهای مدیریتی: دیدگاه بین کشوری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 10700

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 آوریل 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1225 بازدید
38,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارتباط بین نوآوری باز، ظرفیت جذب و پیوندهای مدیریتی: دیدگاه بین کشوری

 چکیده

  این مقاله به مفاهیم نوآوری باز ورودی و نوآوری باز خروجی به عنوان عناصر کلیدی نوآوری باز با ترکیب پیوندهای مدیریتی و ظرفیت جذب از منظر بین کشوری می‌پردازد. این مطالعه بر روی یک نمونه مقطعی متشکل از ۵۳۰ شرکت مستقر در فرانسه، مالزی و امارات متحده عربی است که داده‌های جمع‌آوری شده از مدیران میانی و عالی شاغل در صنایع مختلف را جمع‌آوری می‌کند. نتایج نشان‌دهنده اثر واسطه‌ای ظرفیت جذب درک شده در رابطه روابط مدیریتی بیرونی و نوآوری باز (داخلی و برون‌گرا) است. به طور خاص، پیوندهای مدیریتی بر نوآوری باز ورودی در هر سه کشور مورد بررسی تأثیر می گذارد، در حالی که روابط مدیریتی به طور مثبت با نوآوری باز بیرونی در فرانسه و امارات مرتبط است. نقش میانجی ظرفیت جذب در موارد فرانسه و امارات مشهود است. در نهایت، مقاله نتیجه گیری  را ارایه می کند و پیامدهای یافته های مطالعه و محدودیت های آن را برجسته می کند. این مقاله به درک ارتباط بین پیوندهای مدیریتی و ظرفیت جذب کمک می کند که ممکن است منجر به عملیات موفق نوآوری باز شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The linkage between open innovation, absorptive capacity and managerial ties: A cross-country perspective

Abstract

 The paper addresses the concepts of inbound open innovation and outbound open innovation as the key elements of the open innovation by incorporating managerial ties and absorptive capacity from a cross-country perspective. This study draws on a cross-sectional sample of 530 companies based in France, Malaysia and the UAE collecting data collect from middle and top managers working in different industries. The results show the mediating effect of perceived absorptive capacity in the relationship of external managerial ties and open innovation (inbound and outbound). Most specifically, managerial ties affect inbound open innovation in all the three surveyed countries while managerial ties relate positively to outbound open innovation in France and the UAE. The mediating role of absorptive capacity is evident in the cases of France and the UAE. Finally, the paper concludes, highlighting the implications of the study findings and its limitations. The paper will help to understand the connection between managerial ties and absorptive capacity that may lead to the successful operations of open innovation.