عرضه‌ی اولیه‌ی سهام داخلی در برابر خارجی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 44

تعداد کلمات : 24000

مجله : Journal of Business Venturing

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
13 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1414 بازدید
34,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:عرضه‌ی اولیه‌ی سهام داخلی در برابر خارجی: آیا تجربه‌ی تحصیلی و آموزشی مدیر عامل اجرایی مهم است؟

 چکیده

محل ثبت عرضه‌ی اولیه‌ی سهام، تصمیم مهم برای شرکت کارآفرین است. مطالعه‌ی ما به بررسی انتخاب محل IPO بین کشور داخلی و خارجی با ارائه‌ی یک نمونه‌ی متشکل از کل جمعیت ۱۴۷۹ شرکت خصوصی چین در دوره‌ی ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ می‌پردازد. ما نظریه‌ی پله‌ی بالاتر را با ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص نظریه‌ی نقش پذیری غنی می‌کنیم(عرضه‌ی اولیه‌ی سهام داخلی دربرابر خارجی). نتایج ما نشان می‌دهد که منابع نقش پذیری- آموزش خارجی و داخلی- روی ترجیح مدیر عامل اجرایی برای محل IPO اثر دارد. به طور اخص، مدیر عاملان با مدرک داخلی معتبر تمایل به ثبت شرکت در چین دارند، در حالی که مدیرعاملان با مدرک خارجی تمایل به ثبت در خارج چین دارند. با توجه به این که اثرات نقش پذیری آموزش اثر طولانی روی مدیر عامل دارد، علی رغم  غییرات اساسی،  وره‌ی تصدی طولانی  مکان  یجاد این اثرات را روی تیم مدیریت می‌دهد.  تیجه‌ی  یگر این است که وقتی مدیر عامل  ؤسس شرکت است، دو اثر  نقش پذیری متفاوت وجود دارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Domestic versus foreign listing: Does a CEO's educational experience matter?

Abstract

Where to list an initial public offering (IPO) is a critical decision for an entrepreneurial firm. Our study investigates IPO location choice between home country and foreign country by examining a sample consisting of the entire population of 1479 Chinese private issuers during the period from 2005 to 2014. We enrich upper echelons theory by bringing in the insights of imprinting theory. Our results indicate that the sources of imprint − prestigious domestic education and foreign education − influence CEOs' preference for an IPO location. More specifically, CEOs with prestigious domestic degrees tend to list their firms in China whereas CEOs with foreign degrees tend to list outside China. Given that the imprinting effects of education have a lasting influence on CEOs, despite subsequent environmental changes, long tenures allow such effects to be imparted to other top management team members. Another finding is that when the CEOs are also the founders, there are two separate imprinting effects.

 
    دیدگاهتان را بنویسید